Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: قهرمانی؟ راه طولانی باقی مانده است

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از تساوی دیشب تیمش مقابل رئال بتیس، نگران آینده تیمش بخاطر قهرمانی این فصل لالیگا نیست.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید در دیدار هفته 33 رقابت های لالیگا در خانه مقابل بتیس با حساب بدون گل مساوی متوقف شد تا در حساس ترین مقطع فصل، دو امتیاز دیگر را از دست دهد.

با این حال زیدان فکر می کند که واکنش ها به تساوی دیشب تیمش بیش از حد زیاد شده است.

زیدان بعد از بازی گفت: "ما فقط دو امتیاز از دست دادیم و هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است. ما از نظر دفاعی بسیار خوب بودیم اما در حمله کمبودهایی داشتیم. در کل چیزی کم هم نداشتیم در سطح عالی هم نبودیم.

وی در ادامه گفت: این دو امتیاز نشان میدهد با بد هستیم، اما این طور نیست. هنوز برای قهرمانی راه طولانی وجود دارد و چیزی تمام نشده است. ما از همین حالا برای بازی روز سه شنبه برابر چلسی تمرکز خواهیم کرد که یکی از بازی های سخت این فصل ما خواهد بود.

زیدان درباره شماره 7 خود که پس از مدت ها دوباره به میادین بازگشت نیز گفت: عملکرد هازارد واقعاً چشمگیر بود." حضور او در زمین بازی همیشه عالی است و ما را خوشحال میکند، زیرا او میخواهد به ما کمک کند.

سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: ما امیدواریم در بازی سه شنبه شب مقابل چلسی کروس و مندی را در اختیار داشتیم و بتوانیم به خوبی ریکاوری کنیم. ما در بیشتر بازی‌های مهم این فصل آماده بودیم و اکنون هم امیدواریم مقابل چلسی نتیجه خوبی بگیریم.

زیدان اظهار داشت: پنالتی؟ من دیدم توپ به دست مدافع بتیس خورد اما داور سوت نزد. نظر او است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала