Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارواخال: لالیگا هنوز تمام نشده؛ با این لیست مصدومان کارمان سخت است

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال مدافع رئال مادرید
دنی کارواخال مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
عضو شوید
دنی کارواخال که پس از مدت ها مصدومیت دوباره به میادین بازگشت، شب کذشته پص از تساوی نا امید‌ کننده رئال برابر بتیس گفت، لیست مصدومان رئال مادرید در نتایج این تیم بی تاثیر نیست.

به گزارش اسپوتنیک، کارواخل دیشب اولین بازی خود را از 14 فبروری که مصدوم‌ شده بود مقابل بتیس، شنبه شب آغاز کرد، اما مدافع راست رئال مادرید پس از بازی به شدت حس نا امید کننده ای داشت، زیرا لوس بلانکوس با تساوی بدون گل برابر رئال بتیس را قهرمانی رقبا را هموار کرد.

این بازیکن 29 ساله با اشاره به بازی های سخت پیش رو‌تیمش در لالیگا و لیگ قهرمانان و‌ با‌توجه به لیست بلند بالای مصدومان‌تیم، معتقد است رئال باید با این همه کنار بیاید.

کارواخال پس از بازی گفت: "برنامه مسابقات بسیار سخت و طاقت فرسا است و تعداد زیادی از غایبان به دلیل مصدومی نیز کار ما را سخت میکند.

"نه تنها از این نظر که مربی نمی تواند به همه اعتماد کند، بلکه همچنین کسانی که مدام بازی می کنند، نمی توانند استراحت کنند."

وی در خصوص اختلاف احتمالی ایجاد شده با اتلتیکو و‌بارسا در صورت پیروزی این دو‌تیم در بازی های امشب شان نیز اظهار داشت: "ما خوش بین هستیم"

هنوز 15 امتیاز دیگر باقی مانده است و ما برای تمامی این امتیازات تلاش خواهیم کرد. با برد برابر بتیس میتوانستیم به صدر نزدیک شویم، اما این فرصت را از دست دادیم.

کارواخال در مورد فرصت سوزی های خط حمله تیمش نیز گفت تشداد: "من فکر می کنم در 15 دقیقه پایانی بازی باید به حریف گل میزدیم، ولی نتوانستیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала