Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خط و نشان دوباره رئیس یوفا؛ رئال، بارسا و یووه بیشتر مجازات خواهند شد

© AFP 2023 / Aris MessinisПрезидент УЕФА Александр Сеферин
Президент УЕФА Александр Сеферин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
عضو شوید
الکساندر چفرین رئیس یوفا یک بار دیگر تاکید کرد 12 باشگاهی که اقدام به راه اندازی سوپرلیگ جنجالی شده اند، با مجازات روبرو خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، با وجودی که باشگاه های لیگ برتری آرسنال، چلسی، منچسترسیتی، منچستر یونایتد، لیورپول و تاتنهام به طور رسمی از حضور در رقابت های سوپر لیگ انصراف دادند، اما رئیس اتحادیه اروپا یک بار به این تیم ها تاخت و اعلام کردند، مجازات در انتظار این تیم ها خواهد بود.

پس از انصراف 6 تیم انگلیسی تیم های ایتالیایی و اسپانایی هم متقبل شدند ادامه سوپر لیگ امکان پذیر نیست.

البته تا به این جای کار، 4 تیم رئال، بارسا، یوونتوس و میلان به طور رسمی از این رقابت ها کنار نکشیدند و تنها اعلام کردند برگزاری رقابت ها با این شرایط امکان پذیر نیست.

با این حال چفرین رئیس اتحادیه یوفا اعلام کرد همه تیم ها مجازات خواهند شد، اما تیم های رئال، بارسا و یووه بیشتر.

رئیس اتحادیه فوتبال اروپا امروز در گفتگویی اختصایی با دیلی میل گفت: "بیایید ببینیم. همه مجبورند عواقب انجام این کار را بپذیرند. ما نمی توانیم وانمود كنیم كه هیچ اتفاقی نیفتاده است."

 شما نمی توانید چنین کاری انجام دهید و بعد بگویید: "من مجازات شده ام چرا که همه از من متنفر هستند.

آنها به خاطر کارهای دیگری دچار مشکل نشده اند و خوشان مقصر هستند. کاری که آنها انجام دادند درست نیست و در چند روز آینده خواهیم دید که چه کاری باید انجام دهیم.

اما برای من این تفاوت واضحی بین باشگاه های انگلیس و شش باشگاه دیگر وجود دارد. آنها اول از همه کنار کشیدند و تایید کردند که مرتکب اشتباه شده اند. شما باید خیلی بزرگ باشید که اعتراف کنید من اشتباه کردم.

"برای من این 12 تیم در سه گروه تقسیم میشود. شش انگلیسی كه ابتدا بیرون رفتند، سپس سه تیم دیگر [اتلتیكو مادرید ، آث میلان ، اینتر] بعد از آنها سه تیم رئال، بارسا و یوونتوس که هنوز فکر میکنند، سوپر لیگ تمام نشده است.

"من نمی خواهم روند انضباطی را مشخص کنم، اما همه این تیم باید مسئولیت کاری که کرده اند را قبول کنند و با عواقبش رو به رو شوند. آیا انضباطی است؟ آیا تصمیم کمیته اجرایی است؟ خواهیم دید. هنوز برای گفتنش خیلی زود است. "

رئیس اتحادیه فوتبال اروپا در خصوص رابطه اش با آنیلی رئیس یوونتوس نیز می گوید: "خیلی پر استرس بود و حس بدی داشتم. ‘احساس کردم که داخل ماشین لباسشویی قرار گرفته ام. روز شنبه از کشور خودم با هشت ساعت رانندگی به سوئیس رفتم. همه چیز را آماده کرده بودم تا در مورد اصلاحات تازه در لیگ قهرمانان صحبت کنم، اما ناگهان خبر میشوم او مخالفت ما شده و بر علیه ما مسابقات راه انداخته است.

"من حتی میخواستم از آنیلی تشکر کنم. از آن زمان به بعد چهار بار متن سخنرانی ام را تغییر دادم. آنها چیزهایی را آماده کرده بودند که به من درباره‌شان چیزی نگفته بودند. آنیلی به دروغ به من می گفت "این حقیقت ندارد... حقیقت ندارد." در پایان اما این اتفاق افتاد و من باید علنا بگویم که چه اتفاقی افتاد."

چفرین ادامه داد: "این تلاش مشترک نشان داد که همه چیز برای فروش نیست، نشان داد که شما نمی توانید با میلیاردها ثروتتان بیایید و بگویید "من اهمیتی به سنت ها، به تاریخ و به چیزهایی که دوستشان دارید، نمی دهم، چرا که به اندازه کافی پول دارم که همه این چیزها را بخرم". نه به هیچ وجه! این اتفاق نمی افتد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала