Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی-جرارد مورنو، دوئل بین بهترین های 2021

© REUTERS / ALBERT GEAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
عضو شوید
تقابل ویارئال و بارسلونا جدال حساسی بین دو ستاره تاثیر گذار دو تیم خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال ویارئال و بارسلونا در چارچوب هفته 32 رقابت های لالیگای اسپانیا در ورزشگاه دلاسرامیکا به مصاف همدیگر خواهند رفت.

این دو تیم دو مهاجم قهار و گلزن در ترکیب خود دارند که هر دو در کورس آقای گلی فصل جاری لالیگا نیز با هم در حال رقابت هستند.

مسی که مدت هاست یکی از اصلی ترین مدعیان آقای گلی لالیگا یا به اصطلاح پیچیچی است و در سالیان اخیر دفعات زیادی این جایزه را از آن خود کرده است.

در سوی مقابل زیردریایی های زردِ ویارئال جرارد مورنو را دارند که مهاجم اصلی تیم ملی اسپانیا است و میتواند بعد از جوزپه روسی و دیگو فورلان، اولین بازیکنی باشد که از تیم ویارئال برای کسب پیچیچی رقابت میکند.

​مسی در فصل جاری لالیگا 25 گل به ثمر رسانده است که 23 گل وی از ابتدای سال 2021 و از ماه جنوری زده شده است. لئو تنها 3 گل کمتر از رابرت لواندوفسکی دارد و با کیلیان امباپه در تعداد گل ها در سال 2021 برابر است.

جرارد مورنو نیز 19 گل در سال 2021 دارد و مقام پنجم بهترین گلزنان اروپایی در سال روان میلادی را در اختیار دارد که پشت سر ارلینگ هالاند که دو گل در بازی دیشب به ثمر رساند و با 20 گل در رده چهارم است قرار دارد.

در این فهرست ستارگانی مثل کریستیانو رونالدو با (17)، هری کین با (17) و کریم بنزما با (15) از مورنو گل های کمتری دارند.

در جدال برای کسب پیچیچی مسی با 25 گل بالاتر از شماره 9 رئال مادرید کریم بنزما با 21 گل و مهاجم زیردریایی های زرد ویارئال جرارد مورنو با 20 گل در صدر قرار دارد.

مورنو با 53 گل در 123 بازی در جمع برترین گلزنان باشگاه در لیگ دسته اول اسپانیا لالیگا بعد از دیگو فورلان (54 گل در  بازی106) و جوزپه روسی ( 54 گل در 136 بازی) قرار دارد. با این حال ، او در برابر بارسا در 14 بازی فقط دو گل زده است (یک گل از 10 مسابقه با پیراهن اسپانیول و 4 گل دیگر با ویارئال).

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала