Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات پیشنهاد ویژه پی اس جی به مسی فاش شد+عکس

© REUTERS / ALBERT GEAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
طبق گزارش ها در آرژانتین، پاری سن ژرمن به لیونل مسی یک قرارداد پر زرق و برق سه ساله پیشنهاد داده است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی بازیکن 33 ساله بارسلونا در پایان ماه جون با کاتالان ها به پایان می رسد اما لئو پس از درخواست خروجی که 9 ماه پیش به باشگاه داده بود، هنوز توافق نکرده تا با بارسلونا قرارداد جدیدی را به امضا برساند.

مسی در پایان ماه آگوست به تمدید قرارداد تمایل نشان داد اما پس از آن رئیس وقت باشگاه بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو در ماه اکتبر استعفا داد و خوان لاپورتا از طریق انتخابات در اوایل سال جانشین وی شد.

در همین حال به نظر می رسد تلاش لاپورتا برای ماندن مسی در این باشگاه دشوارتر شده باشد زیرا تلویزیون TNT Sports آرژانتین ادعا می‌کند که پاریسن جرمن یک پیشنهاد بی‌نظیر به مسی ارائه داده است که شماره 10 این باشگاه را نیز برای لئو شامل می‌شود.

اکنون این شماره پیراهن را نیماری در اختیار دارد که قبل از پیوستن به پاری سن جرمن با 200 میلیون پوند، در کنار مسی در مقابل حریفان بارسا صف آرایی می‌کرد.

مسی و نیمار در فصل 15-2014 با هدایت لوئیز انریکه در بارسلونا سه گانه را بدست آوردند و طبق گفته France Football برزیل، گزارش شده است که ستاره برزیلی تلاش زیادی کرده تا مسی را راضی کند تا به او در پارک دو پرنس بپیوندد.

با این حال، چندین چهره در بارسلونا با وجود اینکه قرارداد مسی حدود هشت هفته دیگر باقی مانده است قطعاً گفته اند که مسی می خواهد در نیوکمپ بماند.

​پس از پیروزی بارسلونا در فینال کوپا دل ری  در مقابل اتلتیک بیلبائو و قهرمانی در این رقابت ها، لاپورتا گفت: "من اطمینان دارم که او می خواهد بماند. این باشگاه او است.

"او امروز (در فینال) نمایشی درجه یک را نشان داد و مسئله بهتر اینکه او توسط تیمی بزرگ و عالی احاطه شده بود. ما تمام توان خود را برای اطمینان از ماندن وی انجام خواهیم داد. ''

آنتوان گریزمان، زوج مسی در خط حمله‌ی بارسلونا، افزود: 'مسی اینجا خوشحال است. آنچه در تابستان اتفاق می افتد در دست ما نیست. او تصمیم خواهد گرفت."

در همین حال جوردی آلبا، مدافع تیم افزود: 'این تصمیم او است و او هر وقت بخواهد این تصمیم را می گیرد. اما این باشگاه زندگی او است و او اینجا بسیار خوشحال است. امیدوارم او بماند اما این تصمیم او است. ''

ستاره آرژانتینی پس از فینال کوپا دل ری از بحث در مورد آینده خود در مصاحبه های پس از بازی خودداری کرد، اما در مورد فصل بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان اظهارنظر کرد.

کاتالان ها هنوز شانس کسب عنوان قهرمانی لالیگا در سال جاری را دارند و با یک بازی کمتر، دو امتیاز از تیم صدرنشین اتلتیکو مادرید عقب هستند.

مسی گفت: "این یک فصل متفاوت برای ما است، یک فصل انتقال." "ما یک تیم جوان داریم و به دلیل کمبود تجربه در بعضی از مواقع بازی ها را باخته ایم اما هنوز در لیگ شانس قهرمانی داریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала