Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی و نیمار واکسن چینی کرونا میزنند

© East News / AP Photo/Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi
FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
دو فوق ستاره آرژانتینی و برزیل برای حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

 

به گزارش اسپوتنیک، طبق خبرنامه رسمی که کنمبول یا اتحادیه فوتبال آمریکای جنوبی منتشر کرده است، هم مسی و هم نیمار برای شرکت در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی، واکسن چینی Sinovac Biotech را دریافت خواهند کرد.

طبق این خبرنامه، تمامی بازیکنان حاضر در منطقه آمریکای جنوبی پس از ورود 50 هزار دوز این واکسن به مونته ویدیو پایتخت اروگوئه واکسن خواهند شد.

الخاندرو دومینگز، رئیس اتحادیه فوتبال آمریکای جنوبی در توییتر گفت: "واکسن های بازیکنان فوتبال آمریکای جنوبی وارد شده است. از Sinovac Biotech Ltd  برای این حرکت ارزشمند بخاطر همبستگی و درک ارزش اجتماعی و فرهنگی، تشکر میکنم."

کنمبول نیز در بیاینه ای رسمی گفت: برنامه واكسیناسیون بازیکنان، مربیان، مقامات و سایر کارمندان در منطقه آمریکای جنوبی از اولویت های ما خواهد بود.

این رقابت ها از 13 جون تا 10 جولای به صورت متمرکز در دو کشور آرژانتین و کلمبیا برگزار خواهد شد.

مسی ستاره بارسلونا و نیمار ستاره پاری سن ژرمن از بزرگترین جاذبه های این رقابت ها خواهند بود که سلامتی شان بدون شک برای کنمبول اهمیت زیادی خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала