Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس قلباً می‌خواهد با رئال تمدید کند؛ اما...

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
قضیه تمدید قرارداد راموس با رئال مادرید به مهمترین معمای این فصل باشگاه وال پایتخت اسپانیا بدل گشته است.

به گزارش اسپوتنیک، در فاصله دو ماه تا پایان قرارداد راموس با رئال مادرید در حال حاضر نه پیشنهاد رئال تغییری کرده و نه کاپیتان نظرش را عوض کرده است.

هر چند که برخی منابع ادعا کرده بودند که راموس در مورد دستمزدش حاضر شده تا انعطاف پذیر باشد و دستمزدش را ده درصد کاهش بدهد اما مارکا گفته است که فعلا مشکل مربوط به مسائل مالی نیست بلکه مربوط به تاریخ قرارداد است.

پیشنهاد رئال یک ساله است در حالی که راموس انتظار دارد که قراردادش تا سال 2023 یعنی بعد از جام جهانی تمدید شود.

با شرایط کنونی و با توجه به این که هر روز به پایان قرارداد راموس نزدیک تر می شویم، به نظر می رسد که امیدها برای ماندن نماد و اسطوره باشگاه در تیم از بین می روند.

​البته راموس تنها مدافع تیم نیست که در مسیر جدایی قرار دارد. به نظر می رسد که رافائل واران هم جدا خواهد شد. این مدافع فرانسوی که تا سال 2022 با رئال قرارداد دارد فعلا حاضر به تمدید نشده و باشگاه در نظر دارد که در همین تابستان او را بفروشد تا از فروش وی درآمدزایی کند.

بدین ترتیب این زوج که از سال 2016 و از زمان رفتن په په جایگاه ثابتی را در ترکیب رئال مادرید پیدا کرده بودند، هر دو از تیم می روند. به نظر می رسد که درخشش میلیتائو یکی از دلایلی بوده که باشگاه اصراری به ماندن هیچ کدام ندارد و درها را به روی رفتنشان باز گذاشته است.

البته آینده ناچو دیگر مدافع رئال مادرید هم هنوز مشخص نیست چرا که این مدافع تا سال 2022 قرارداد دارد. او می خواهد بداند که فصل آینده در رئال چه نقشی دارد و بعد در مورد پیشنهاد تمدید رئال تصمیم بگیرد چرا که او نیز پیشنهادهای خوبی از لیگ های دیگر دارد هر چند که ناچو کل عمرش را در رئال بوده و اولویتش با رئال است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала