Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وعده مدافع برزیلی؛ لالیگا و قهرمانان را با هم میخواهیم

© REUTERS / SERGIO PEREZSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v Villarreal - Alfredo Di Stefano Stadium, Madrid, Spain - July 16, 2020 Real Madrid's Sergio Ramos and teammates celebrate with the trophy after winning La Liga, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v Villarreal - Alfredo Di Stefano Stadium, Madrid, Spain - July 16, 2020   Real Madrid's Sergio Ramos and teammates celebrate with the trophy after winning La Liga, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
مدافع برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید پس از گلزنی در دیدار شب گذشته تیمش برای قهرمانی و کسب دو گانه این فصل تیمش امیدوار است.

 

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید با دو گل ادر میلیتائو و کاسمیرو از سد اوساسونا گذشت تا کمامان در کورس قهرمانی بالای جدول حضور داشته باشد.

گل اول تیم فوتبال رئال مادرید را در این مسابقه میلیتائو در دقیقه 76 به ثمر رساند تا تیمش را از فشار تساوی و توقف این بازی نجات دهد.

این گل ارزشمند، نخستین گل این مدافع برزیلی پس از دهمین حضور ثابتش در ترکیب زیدان بود که میتواند ارزش های او را بالا ببرد.

با توجه به مصدومیت طولانی مدت راموس، میلیتائو در کنار واران و ناچو مدافع مرکزی رئال بود و توانست نقش مهمی را در غیببت کاپیتان و رهبر رئالی ها در خط دافع ایفا کند.

وی که با 50 میلیون یورو از پورتو به رئال پیوست در پایان بازی دیشب در مقابل خبرنگاران به هواداران وعده داد رئال مادرید برای کسب هر دو جام قهرمانی مدعی است.

گل او در بازی دیشب

میلیتائو گفت: در نیمه اول هم میتوانستم دو بار گل بزنم، اما دروازه بان هر دو فرصت را گرفت. خوشحالم که ضربه سرم در نیمه دوم به گل تبدیل شد. تیم شرایط خوبی دارد و بازی به بازی بهتر میشود. برای ما در رئال هیچ محدودیتی وجود ندارد حتی اگر هر سه روز یک بار بازی کنیم، ما در هر دو جام هر در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان مدعی هستیم و هر دو را میخواهیم، اما باید قدم به قدم پیش برویم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала