Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسانه های انگلیسی اطلاع رسانی در صفحات اجتماعی را متوقف کردند

© AFP 2023 / Adem AltanТурецкая газета Zaman
Турецкая газета Zaman - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
در اقدامی مشابه رسانه های معتبر ورزشی در انگلیس اطلاع رسانی در صفحات اجتماعی شان را بخاطر مبارزه با  متوقف کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، فضای مطبوعاتی انگلیس در اروپا آوازه زیای دارد و بسیاری از فوتبال دوستان و اهل ورزش اخبار داغ مستطیل سبز و دنیای ورزش از اطریق صفحات اجتماعی این رسانه ها دنبال میکنند.

در همین حال روزنامه های میرور، سان، دیلی استار و چند رسانه دیگر در خبرنامه هایی مشابه با یک متن اعلام کرده اند از ساعت 3 بعد از ظهر جمعه تا تاریخ تاریخ 3 می یعنی فردا، این صفحات این خبری را منتشر نخواهد کرد.

این کار رسانه ها پس از آن انجام شده که تیم های های لیگ برتری در انگلیس برای مبارزه با توهین و تحقیر از سوی کابران شبکه‌های اجتماعی و نشان دادن اعتراض خود به حملات دوام‌دار نژادپرستانه در ماه‌های اخیر، به شکل متحدانه شبکه‌های اجتماعی را تحریم کردند.

از همین رو رسانه ها هم به این کمپین پیوستند و بخاطر مبارزه با نژاد پرستی و تعصب اطلاع رسانی در صفحات توئیتر را متوقف کرده اند.

هر یک از این رسانه ها میلیون ها دنبال کننده در صفحات شان دارند که اخبار را از طریق آنان دنبال میکنند.

البته تحریم تیم های لیگ برتری تا تاریخ 4 ماه می ادامه خواهد داشت ولی رسانه ها از فردا کار خود در صفحات اجتماعی شروع خواهند کرد.

تنها رسانه ای که در صفحه اجتماعی اش فعالیت دارد، دیلی میل است. ما باقی رسانه های نام برده، با ارسال عکس و خبرنامه ای کار در توئیتر را متوقف کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала