Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

90 میلیون پوند پیشنهاد یونایتد به کین

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش ها، منچستر یونایتد تابستان امسال قصد دارد پیشنهادی 90 میلیون پوندی برای هری کین، مهاجم تاتنهام ارائه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستریونایتد دادن پیشنهاد به هری کین را به این امید که این خرید بزرگ خشم هواداران این تیم از مالکین باشگاه (خانواده گلیزر) را برطرف کند.

هواداران یونایتد در هفته های اخیر عصبانیت خود را نسبت به مالکین آمریکایی این باشگاه بروز داده اند.

روز یکشنبه هواداران یونایتد این اعتراضات را به حدی گسترش دادند که باعث به تعویق افتادن دربی شمال غرب انگلیس در مقابل لیورپول شد.

طبق گزارش سان، در حال حاضر گلیزرها در تلاش اند تا کین را برای آرام کردن اوضاع به اولدترافورد بیاورند، در حالی که شیاطین سرخ مشتاق ارائه پیشنهاد رسمی هستند در صورتی که اسپرز درخواست انتقالی را ارائه دهد.

کین پس از یک فصل ناامیدکننده دیگر که اسپرز به سرعت از رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر دور شد، از جام حذفی و لیگ اروپا کنار رفت و در فینال جام کارابائو (اتحادیه) از من سیتی شکست خورد، تابستان امسال به شدت با خروج از شمال لندن ارتباط داشت.

او بدون شک بهترین فصل خود را با پیراهن اسپرز به جا گذاشته است، هری کین با 21 گل و همچنین با 13 پاس گل، در جدول گلزنان و بهترین پاسورهای گل جزء بهترین‌های لیگ برتر است.

اما این بازیکن 28 ساله پس از اعتراف به اینکه می خواهد "جوایز تیمی" و نه فقط جوایز شخصی را بدست آورد از حضور در تاتنهام ناامید شده است.

این گزارش اضافه می کند که کین علاقه مند به انتقال به اولدترافورد است، کاپیتان انگلیس در صدر لیست اوله گونار سولسشایر قرار دارد، زیرا او یک بازیکن کلاس جهانی است و میتواند یونایتد را برای کسب عناوین مختلف کمک کند، هر چند که دانیل لوی رئیس اسپرز اصرار دارد که به رقیب مستقیم لیگ برتری یعنی منچستر این بازیکن را نفروشد.

این مسئله بستگی به این دارد که آیا کین به لوی در باره اینکه که می خواهد بازی در تاتنهام را ادامه دهد یا خیر میگوید یا نه.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала