Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار روی جلد سپورت: بازگشت ستاره ناکام به بارسا جدی است+عکس

© REUTERS / CHARLES PLATIAUنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که حذف دوباره پی اس جی در لیگ قهرمانان و ناکامی تلخ دیگر برای نیمار، به معنای برگشت جدی ستاره برزیلی به نیوکمپ است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا جلد امروز خود را به ناکامی مجدد ستاره سابق بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و عدم موفقیت وی در چالش بازیکن تکنیکی فعلی پی اس جی اختصاص داده است.

نیمار جونیور 4 سال قبل به خاطر بیرون شدن از زیر سایه لیونل مسی و تبدیل شدن به ستاره اول تیمش و همچنین نزدیک شدن به توپ طلا نیوکمپ را به مقصد پارک دو پرنس ترک کرد.

نیمار بعد از باخت و حذف از لیگ قهرمانان اروپا متوجه شد که تنها راه قهرمانی دوباره در اروپا بازی کنار مسی است. و بر اساس ادعای اسپورت او تصمیم به بازگشت گرفته است.

این روزنامه اسپانیایی تیتر زده است: "نیمار خارج می‌شود" 

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

شاهزاده سابق نیوکمپ میخواهد دستمزدش را کاهش دهد و به بارسلونا و مسی ملحق شود، تا باری دیگر هم خودش به سطحی که استحقاق‌اش را دارد برسد و بارسا هم به دوران اوچش برگردد

نیمار میداند که هرچه زمان بگذرد لئو مسی به ماندن در بارسلونا نزدیک تر میشود و با اتحاد دوباره این دو بازیکن به احتمال خیلی زیاد، موفقیت های زیادی برای هر سه طرف (بارسا، نیمار و مسی) به دست خواهد آمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала