Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی – رئال؛ فینالی تمام انگلیس یا حضور متخصص CL در فینال؟

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
عضو شوید
تیم های فوتبال چلسی و رئال مادرید امشب در بازی دوم دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم میروند.

به گزارش اسپوتنیک، از ساعت 11:30 امشب دیدار برگشت حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین چلسی و رئال مادرید در استمفورد بریج برگزار می‌شود.

رئال مادرید از میزبانی اش اصلا استفاده خوبی نکرد و اگر هوشمندی بنزما و تجربه برخی بازیکنان در نیمه دوم نبود امکان دریافت گل‌های بعدی توسط رئالی ها زیاد بود و حالا شانس آن‌ها بسیار کم در نظر گرفته می‌شد.

رئال مادرید امسال ستاره خاصی ندارد و اگر بگوییم واقعا یکی از ضعیف‌ترین رئال‌های تاریخ از نظر بضاعت بازیکن را شاهد هستیم دروغ نگفته‌ایم اما نکته اینجاست زیدان حتی از بازیکنان متوسط تیمش هم عالی بهره برده است.

میلیتائو پیشرفت خوبی داشته و در بازی مقابل اوساسونا تا گل نزد، آرام نگرفت. چیزی که می‌تواند امشب به سفيدپوشان کمک کند. رئال در بازی امشب اصلا نیاز به هیجان و تنش ندارد و با یک بازی هوشمندانه توانایی گرفتن یک تساوی پرگل یا برنده شدن دارد.

در سمت مقابل توخل تیمی بسیار خوب ساخته که می‌رفت در همان دیدار رفت کار رئال مادرید را بسازد. نکته قوت آن‌ها نقطه ضعف هم در نظر گرفته می‌شود و آن عملکرد ورنر در نوک خط حمله است.

او تاثیر گذار است و در حریان بازی حضور دارد اما چهارچوب شناسی قابل اتکایی ندارد. در کنار او اما پولیشیچ هر روز بهتر از قبل کار می‌کند و رئالی‌ها حسابی باید مراقب زننده گلزن آبی‌پوشان در دیدار رفت باشند.

چلسی نه مقابل اتلتیکو و نه مقابل پورتو در دیدار برگشت خوب کار نکرد و انگار از سر بیخیالی بازی می‌کرد. حالا اما شاید تجربه گرفته باشد و خود را از پیش برنده نداند زیرا رئال مادرید یک نقطه قوت بزرگ دارد و آن بازیخوانی تجربه زیدان است که می‌توان کار چلسی را بسازد.

شانس چلسی با توجه به نتیجه و عملکرد بازی رفت بیشتر است اما هرکس زیدان را در این بازی از پیش بازنده بداند تا به حال سرمربیگری او را مشاهده نکرده است.
رئال مادرید در ۶ بازی اخیر در تمام رقابت‌ها تنها ۶ گل زده که آمار قابل قبولی برای این تیم نیست. در مست مقابل چلسی از این هم بدتر بوده و در ۶ بازی آخر تنها ۵ گل زده. آیا باید در انتظار یک دیدار کم گل بود؟

هر ۲ تیم از بازی رفت تا این بازی، یک دیدار در چهارچوب لیگ داخلی برگزار کرده‌اند و هر ۲ برنده شدند. این یعنی هر ۲ تیم روحیه ای خوب دارند.

ترکیب احتمالی چلسی از نگاه هو اسکورد: مندی – رودیگر – سیلوا – کریستنسن – چیلول – مونت – جورجینیو – کانته – آپلیکوئتا – پولیشیچ - ورنر

ترکیب احتمالی رئال مادرید از نگاه هو اسکورد: کورتوا – اودریوزلا – میلیتائو – راموس – مندی – مودریچ – کاسمیرو – کروس – آسنسیو – بنزما - وینیسیوس

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала