Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه 12 ماهه رئال برای خرید هالند و امباپه

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
عضو شوید
گفته می شود رئال مادرید یک برنامه کامل 12 ماهه به هدف خرید کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را در سر می‌پروراند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه های مطرح سراسر اروپا در حال جدال برای جذب دو سوپراستار در حال ظهور دنیای فوتبال یعنی امباپه و هالند هستند که هر دو در آینده نزدیک می توانند به تیم دیگری منتقل شوند.

با نزدیک شدن به آخر قرارداد امباپه همچنان در حال مذاکره برای امضای قرارداد جدید در پاری سن ژرمن است.

در همین حال هالند مهاجم بوروسیا دورتموند بند آزادسازی 68 میلیون پوندی در قرارداد خود دارد که تابستان سال آینده فعال می شود.

سرمربی رئال زین الدین زیدان قبلاً فاش کرده بود که رویای امباپه بازی در لباس سفید لوس بلانکوس است و احتمال دارد این اتفاق زودتر از حد انتظار رخ دهد.

به نقل از روزنامه آاس، مادرید به دنبال استفاده از موقعیت بوجود آمده است و میخواهد از اتمام قرارداد PSG با امباپه نهایت استفاده را بکند.

این بازیکن 22 ساله در سال 2018 با 166 میلیون پوند از موناکو به PSG آمد.

PSG نمی خواهد بدون جبران حداقل مقداری از این رقم، که به احتمال زیاد سران باشگاه ها را در ماه های آینده مجبور به آمدن به میز مذاکره خواهد کرد، امباپه را به فروش برساند.

امباپه هیچ علاقه ای تا هنوز برای ترک پی اس جی نشان نداده است، اما عدم تمایل او برای آغاز مذاکرات جدید قرارداد به عنوان نشانه ای تلقی می شود که آینده خود را در جای دیگری می‌بیند.

در سمت دیگر دورتموند در زمینه متقاعد کردن هالند برای آینده نزدیک خود در استادیوم وست‌فالن موفقیت بیشتری داشته است، و توافق نامه ای بین هر دو طرف مبنی بر اینکه مهاجم تا سال 2022 باقی بماند وجود دارد.

​در حالی که این باشگاه آلمانی می تواند از فروش ستاره خود در تابستان امسال درآمد بیشتری کسب كند، دورتموند می خواهد كه هالند فصل آینده در چالش قهرمانی این تیم را رهبری کند زیرا آنها داشتن هالند را بهترین فرصت خود می دانند تا سرانجام بایرن مونیخ را در کورس قهرمانی شکست دهند.

این مسئله کاملاً مناسب مادرید است، زیرا آنها تابستان امسال بودجه لازم برای امضای قرارداد با این دو هدف خود را ندارند، اما می توانند تلاش خود را بر روی جذب امباپه از پاریسن جرمن متمرکز کنند و سپس یک سال فرصت دارند تا برای کاهش قیمت هالند صبر کنند.

مادرید یکی از باشگاه‌هایی بود که اخیراً با پدر هالند، آلفه اینگه و نماینده او مینو رایولا گفتگو کرده است.

علاوه بر این، روابط قوی بین مدیرعامل دورتموند هانس-یواخیم واتسکه و رئیس باشگاه رئال مادرید فلورنتینو پرز، به احتمال زیاد در هر معامله ای لوس بلانکوس را کمک خواهد کرد.

یک نکته مهم در این قضیه وجود دارد، که اگر دورتموند فصل آینده به لیگ قهرمانان راه پیدا نکند، هالند می مجبور به ترک زرد و سیاه‌های دورتموند در تابستان می‌شود.

آنها در حال حاضر در بوندسلیگا پنجم هستند و رقابت بین دورتموند، اینتراخت فرانکفورت و ولفسبورگ در حالی که چهار مسابقه باقی مانده داغ است.

همچنین پاریس می تواند در صورت تمایل ماندن و ممانعت از رفتن امباپه در تابستان او را در پارک دو پرنس نگه دارد.

در این صورت، مادرید برنامه خود را عوض میکند و تمام تابستان را برای خرید هالند تلاش میکند و در سال آینده روی جذب امباپه تلاش خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала