Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سخت گیری شدید دولت انگلیس برای تماشاگران فینال UCL

© AP PhotoChelsea FC fans
Chelsea FC fans - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
طرفداران سیتی و چلسی میتوانند برای تماشای فینال این فصل لیگ قهرمانان به ترکیه سفر کنند، اما نه با شرایط همیشگی.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اعتراض هواداران دو تیم انگلیسی چلسی و سیتی مبنی بر برگزاری فینال لیگ قهرمانان در استانبول ترکیه بخاطر شرایط بد کرونایی، یوفا با برگزاری این مسابقه در کشور دیگر به خصوص انگلیس مخالفت کرد و بر برگزاری این مسابقه در استانبول بارک تاکید کرد.

این در حالیست که فینال فصل گذشته رقابت ها نیز که قرار بود در استانبول برگزار گردد، به دلیل شرایط کرونایی به لیسبون پرتغال انتقال یافت.

از سویی دولت بریتانیا نیز به خاطر شرایط بد کرونایی در این کشور که روزانه تعداد زیادی قربانی در این کشور میگیرد، سفر شهروندانش را به این کشور با سختی های زیادی روبه رو کرده است و از هواداران دو تیم خواسته تا از سفر استانبول برای تماشای این مسابقه دوری کنند.

یوفا قصد برای هر تیم 4 هزار تکت فراهم کند تا این مسابقه با حضور 8 هزار تماشاگر برگزار شود.

طبق گزارش ها، هر شهروند بریتانیا که به یکی از کشورهای لیست سرخ که ترکیه نیز شامل آنهاست سفر کند، هنگام بازگشت به کشور باید مبلغ 2100 یورو به عنوان جریمه بپردازد و همچنین در یکی از هتل های تحت نظر دولت نیز باید قرنطینه تا سلامت کامل اش ثابت شود.

البته با تمام اینها مقامات بریتانیا در تلاش هستند تا مقامات یوفا را برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان در کشور انگلیس راضی کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала