Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیا یوفا رئال، بارسا و یوونتوس را از لیگ قهرمانان محروم میکند؟

© AP Photo / Emilio MorenattiEl capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico'
El capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico' - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
یوفا ضمن جریمه 9 تیم از 12 تیم تشکیل دهنده سوپر لیگ اعلام کرده است که حکم های سنگینی برای سه تیم رئال، بارسا و یووه که تا کنون از سوپر لیگ کنار نکشیده اند را اجرائی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، با وجودی که 6 تیم انگلیسی، دو تیم ایتر و میلان در ایتالیا و اتلتیکو در اسپانیا به طور رسمی از حضور در رقابت های جنجالی سوپر لیگ کناره گیری کردند، اما تا هنوز تیم هایی رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از موضع خود کوتاه نیامده و از این رقابت ها انصراف نداده اند.

با این حساب و با خط و نشان هایی که یوفا و فیفا برای تیم های تشکیل دهنده این لیگ کشیده است، چه میشود؟ آیا واقعن یوفا توانایی حذف این سه تیم مطرح را از رقابت های لیگ قهرمانان خواهد داشت؟

در ادامه 5 نکته اساسی را با هم مرور میکنیم؟

1. آیا رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس واقعاً از UCL محروم میشوند؟

گرچه تصور آن سخت به نظر می رسد، اما این احتمال وجود دارد که این سه تیم مطرح اروپا از مسابقات اروپایی فصل آینده حذف و محروم شوند، اما به نظر میرسد یوفا میخواهد در خصوص این سه تیم با قاطعیت اما به نرمی پیش برود تا از این اتفاق جلوگیری کند.

یوفا می خواهد که این سه باشگاه سندی که 9 باشگاه دیگر با آن موافقت و آن را امضا کرده اند را امضا کند، اما طبق شواهد این کار به راحتی حاصل نمی شود. طبق گزارش جلساتی برای یافتن راه حل تشکیل شده است و نامه ای کاملاً واضح نیز برای این سه باشگاه ارسال شده است.

2. پایان سوپرلیگ

طبق اعلام یوفا، 9 باشگاه از 12 باشگاه تشکیل دهنده سوپرلیگ نامه ای را امضا کرده اند که دیگر بر علیه یوفا در هیچ تورنمنتی شرکت نخواهند کرد.

یوفا با این کار نقطه بر پایان سوپر لیگ گذاشت و اطمینان دارد که سه تیم رئال، بارسا و یووه هرگز نمیتوانند بدون سایر تیم ها سوپر لیگ را برگزار کنند.

3 ضرر در حق پخش تلویزیونی

تهدیدهای یوفا مبنی بر اینکه این سه باشگاه از رقابت های اروپایی محروم میشوند، جدی است. با تمام این ها 9 باشگاه نادم، پنج درصد از درآمد تلویزیونی خود را به دیگران واگذار می كنند  كه این ضرر با حذف یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا چند برابر نیز میشود.

4. تردیدهای بارسلونا

تا کنون میان سه تیم رئال، بارسا و یوونتوس بخاطر خارج نشدن از سوپر لیگ اتحاد وجود دارد، اما شرایط سخت بارسا شاید این اتحاد را بشکند.

بارسلونا تمام تلاشش را می کند تا هزینه ها را کاهش دهد و تیم را دوباره به طراز مالی مناسب برساند و هرگز نمیخواهد با ضررهای مالی روبه رو شود. زیرا آنها بدنبال تمدید قرارداد مسی هستند و برای این کار نیاز به پول دارند.

5 غیبت نیمار و کیلیان امباپه درلیگ قهرمانان؟

اگر یوفا رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا را از لیگ قهرمانان محروم کند، بدون شک این اتفاق میتواند به ضرر دو باشگاه رئال و بارسا باشد، زیرا آنها به دنبال جذب دو ستاره پی اس جی یعنی نیمار و امباپه هستند.

تصورش سخت است که این دو در صورتی محرومیت رئال و بارسا حاضر شوند به لالیگا بی آیند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала