Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت دوباره راموس؛ کاپیتان با رئال خداحافظی خواهد کرد؟

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید یک بار دیگر در مقطع حساس فصل مصدوم شد تا تیم زیدان در بحران خط دفاعی اش قرار داشته باشد.

 

به گزارش اسپوتنیک، راموس که پس از چند هفته دوری از میادین چهارشنبه شب گذشته 90 دقیقه تیمش را برابر چلسی در دیداری که رئال شکست خورد و از بازی های لیگ قهرمانان حذف شد، همراهی کرد، دوباره دچار مصدومیت شده تا در برحه حساس زمانی از فصل در ترکیب تیمش نتواند حضور داشته باشد.

رئال فردا شب در یکی از حساس ترین بازی های فصلش به مصاف سویا خواهد رفت و نبود راموس کار رئال را با توجه به نبود کارواخال و واران سخت خواهد کرد.

با این حال باشگاه رئال مادرید مصدومیت راموس از ناحیه پای چپ را تایید کرده است و اعلام کرده وی باید دوباره زیر معاینات قرار بگیرد.

در این بیانیه آمده است: "به دنبال آزمایشاتی که توسط سرویس های پزشکی رئال مادرید روی سرخیو راموس انجام شد، وی از ناحیه همسترینگ پای چپ خود مصدوم است."

تا کنون مشخص نیست که آیا راموس می تواند در این رقابت های این فصل دوباره در رئال مادرید بازی کند یا خیر، زیرا  فقط چهار بازی تا پایان این فصل لالیگا سانتاندر باقی مانده است.

از سویی مدافع میانی و ارزشمند کهکشانی ها تا کنون قرارداد جدیدی با این تیم امضا نکرده و این در حالیست که در پایان فصل نیز او بازیکن آزاد است و میتواند راهی تیم دیگری شود.

حالا مارکا میگوید در صورتی که رئال و یا راموس بر سر ماندن این مدافع 34 ساله در مادرید به توافق نرسیدند، میتوان پیش بینی کرد که دیدار چلسی آخرین مسابقه راموس با پیراهن رئال مادرید بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала