Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستر از ترس هواداران خشمگینش دست به دامان پلیس شد

© REUTERS / CARL RECINEهواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain
هواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
به نظر میرسد هواداران منچستریونایتد دست از مخالفت با مالکان تیم بر نخواهند داشت و کماکان برای جدایی شان از تیم تظهرات خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شنبه هفته گذشته بود که قبل از شروع دیدار حساس تیم های منچستریونایتد و لیورپول گروهی از هواداران خشمگین منچستریونایتد با راه اندازی یک تظاهرات در مقابل ورزشگاه الترافورد و در نهایت ورود به ورزشگاه مانع برگزاری این مسابقه شدند.

این هواداران که خواهان جدایی خانواده گلیزر( مالکان آمریکایی منچستریونایتد) از تیم هستند حتی اجازه حرکت اتوبوس دو تیم به سوی استادیوم را ندادند.

در نهایت هم پلیس منچستر پس از اعزام به محل تظاهرات با این تظاهرات کنندگان به شدت درگیر شده و حتی شماری از این هواداران مورد ضرب و شتم پلیس نیز قرار گرفتند.

یکی از این هواداران میگوید: من 63 ساله هستم و توسط پلیس مورد ضرب و شتم قرار گرفتم، اما تا زمانی که از شر گلیزرها خلاص نشوم، دست برنمیدارم و دوباره برمی گردم".

این هوادار منچستر یونایتد می گوید اعتراض خود را علیه مالکان باشگاه متوقف نخواهد کرد. به گفته وی هواداران یونایتد دوباره اجازه برگزاری لیورپول را نخواهند داد.

وی در ادامه گفت: من از زمانی که برای اولین بار با پدرم در سال 1967 به استادیوم رفتم از منچستر یونایتد حمایت کردم. صاحبان فعلی یونایتد همانند کرکس هستند. آنها همه چیز را می گیرند و هیچ چیز را پس نمی دهند. آنها میراث باشگاه و پیوندشان را با نسل های طرفدار طبقه کارگر را از بین برده اند.

هوادار بعدی یونایتد نیز گفت: پلیس به ما به صورت وحشیانه ای حمله کرد و همه مان را مجروح کرد. میخواهم بگویم در اعتراض بعدی نیز خواهم بود و اگر هواداران یونایتد تصمیم بگیرند که بازی بعدی را هم لغو کنند، من هستم.

منچستر نگران بازی های خانه گی است

تیم فوتبال منچستریونایتد در ادامه هفته 35 رقابت های لیگ برتر در ویلا پارک مهمان استون ویلا است.

این در حالیست که شاگردان سولسشایر روز سه شنبه در دیدار هفته 36 باید در خانه به مصاف لسترسیتی بروند و دو روز بعد نیز در جدال جدالی شان باید از لیورپول میزبانی کنند.

با تهدید و لحن تند هواداران یونایتد، این تیم در آستانه دو بازی خانه گی اش به دنبال راه کار برای امنیت این مسابقات است و با پلیس و نیروهای امنیتی وارد مذاکره شده است تا مشکلات هفته گذشته دوباره تکرار نشود.

طبق گزارش دیلی میل این باشگاه اقدامات جدیدی را برای بهبود امنیت بازیکنان و ورود راحت به استادیوم انجام داده است و ظاهرا تعداد نیروهای امنیتی در مقابل در ورودی ورزشگاه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

این در حالیست که از زمان تظاهرات این هواداران مقابل مالکان باشگاه، جوئل گلیزر مالك یونایتد تلاش كرده است با دعوت از طرفداران برای گفتگو این مشکلات را حل کند، اما ظاهرا هواداران زیر بار صحبت های او نمیروند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала