Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای آ اس: اولویت رئال کمامان زیدان است

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
طبق گزارش ها از مادرید، رئال مادرید در حال حاضر هیچ برنامه ای برای قطع همکاری با زیدان ندارد و از این سرمربی فرانسوی حمایت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از حذف رئال از لیگ قهرمانان و شکست مقابل چلسی رسانه ها از احتمال اخراج و یا هم استعفای زیدان از رئال مادرید پرده داشتند.

حتی اسامی مربیانی مانند آلگری ، یاخولیم لوو و رائول به عنوان جانشینان احتمالی زیدان نیز در رسانه ها مطرح شد، اما طبق گزارش آ اس رئال با هیچ یک از سه گزینه احتمالی بخاطر جانشیی زیدان تماسی برقرار نکرده است.

آ اس میگوید، باشگاه با آلگری، لو و رائول در خصوص کار در رئال صحبتی نداشته است.

یکی از نزدیکان باشگاه در این خصوص به آ اس گفت: اگر باشگاه به فکر تغییر سرمربی بود، دو فرصت در گذشته وجود داشت، اما این کار انجام نشد، فعلا هیچ چیزی مشخص نیست.

یکی از عوامل مربیان فوق الذکر به این روزنامه گفت: "اگر باشگاهی مانند رئال مادرید به فکر تغییر مربی یا احتمال جابجایی بود ، آنها قبلاً دو فرصت را برای پوشاندن پشت خود آماده کرده بودند." در مورد آلگری ، او بسیار نزدیک است که یکی از تیم های برتر اروپا را بدست آورد.

با تمام این ها باید دید سرنوشت لالیگا در این فصل چه میشود.

View this post on Instagram

A post shared by zidane (@zidane)

تیم زیدان با توجه به تساوی دیشب بارسا و اتلتیکو بهترین فرصت را برای صدرنشین و حتی کسب عنوان قهرمانی این فصل دارد.

رئال در صورت پیروزی در بازی امشب صدرنشین خواهد شد و در صورتی که در سه بازی باقی مانده اش نیز پیروزی کسب کند، بدون احتساب نتایج بازی های اتلتیکو که با این تیم هم امتیازاست، قهرمان لالیگا خواهد شد.

اگر زیدان نتواند رئال را قهرمان لالیگا کند، شاید خودش از سمتش کنار برود و در صورتی که فصل با قهرمانی این تیم به پایان برسد، احتمال ادامه کار او با رئال وجود دارد و باید منتظر تغییراتی در این تیم در قسمت جذب و فروش بازیکن باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала