Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نه استانبول نه لندن؛ احتمال برگزاری فینال UCL در پرتگال

© REUTERS / GONZALO FUENTESFußballspiel im Rahmen der Champions League (Symbolbild)
Fußballspiel im Rahmen der Champions League (Symbolbild) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
احتمال اینکه دیدار فینال رقابت های لیگ قهرمانان یک بار دیگر به خاطر شرایط کرونایی در ترکیه در استانبول برگزار نشود، زیاد است.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال ادامه شیوع کرونا ویروس در ترکیه احتمال اینکه اتفاقات خلاف آنچه یوفا برای فینال این فصل لیگ قهرمانان تدابیر گرفته بود شود، زیاد است و به همین دلیل شاید استانبول برای دومین سال متوالی میزبانی از فینال UCL را از دست بدهد.

داستان از جایی شروع میشود که مقامات یوفا با حضور تعدادی از تماشاگران در ورزشگاه استانبول آتا تورک موافقت کرد، اما محدویدت های سفت و سخت کرونایی برای سفر شهروندان بریتانیایی از سوی دولت انگلیس باعث شد تا زمزمه های گرفته شدن میزبانی از استانبول در رسانه ها بیشتر شود.

دولت انگلیس طی نامه ای رسمی از یوفا خواست فینال این مسابقات را با توجه به این که هر دو تیم لیگ برتری به دیدار نهایی رسیدند در ورزشگه ومبلی لندن برگزار گردد، اما طبق گزارش دیل میل ظاهرا دولت انگلیس با حضور دو هزار نفری دسته کم کارمندان، تیم ها، اصحاب رسانه و سایر عوامل مخالفت کرده و حالا پای ورزشگاه داراگائو پورتو در پرتگال برای میزبانی از فینال امسال لیگ قهرمانان رسانه ای شده است.

یوفا در حالی کشور پرتگال را برای میزبانی از فینال این فصل یو سی ال در نظر گرفته است که این کشور همانند ترکیه در فهرست خط سرخ نیست، و در عوض در خط سبز قرار دارد.

با این احتساب نزدیک به 25 هزار هواداران انگلیسی که تعدادشان متشکل از طرفداران هر دو تیم است، میتوانند تا 29 می خود را به پرتگال و ورزشگاه دراگائو برسانند تا این فینال جذاب را از نزدیک تماشا کنند.

البته این در حالیست که لیگ داخلی پرتگال تا اکنون بدون حضور تماشاگران برگزار میشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала