Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو برای اولین بار از تعویض شدن خوشحال شد

© REUTERS / MASSIMO PINCAپیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
شب گذشته تیم فوتبال یوونتوس در دیداری جذاب و فوق العاده سرنوشت ساز در قابل تیم فوتبال اینتر به برتری رسید.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس در حالی که نیاز مبرم به کسب پیروزی در این دیدار داشت تا امیدهایش را برای صعود به لیگ قهرمانان فصل بعد زنگه دارد، مسابقه را پس از ماراتنی جذاب 3 بر 2 برد تا برای اروپایی شدن امیدوار باشد.

در این بازی رونالدو موفق شد نخستین گل بازی را از روی نقطه پنالتی برای یووه بزند تا ضمن رسیدن به شماره 777 در دوران فوتبالی گل شماره 29 را نیز برای تیمش در این فصل به ثمر برساند.

با این حال پیرلو در نیمه دوم تصمیم گرفت ستاره تیمش رونالدو را تعویض کند.

وقتی از سرمربی یووه در خصوص تعویض رونالدو در نشست خبری بعد از بازی پرسیده شد، وی گفت: ماه ده نفره شده بودیم و نیاز به تغییر تاکتیکی داشتیم. او بی هدف در زمین میدوید و بهتر بود تعویض شد. من فکر میکنم او برای اولین بار بود که پس از تعویض شدن خوشحال بود.

پیرلو در خصوص بازی نیز گفت: امسال پس از 9 سال متوالی قهرمانی را از دست دادیم، دلیلش این بود که شاید میل به قهرمانی در این فصل نسبت به سال های گذشته زیاد نبود، در بازی های ما اتفاقات عجیب زیاد رخ میداد و اوضاع آنطوری که ما میخواستیم نشد.

وی در خصوص آینده تیمش و احتمال قهرمانی در کوپا ایتالیا نیز گفت: این مسابقه آینده من را مشخص نخواهد کرد و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، از همین امروز باید به فکر بازی فینال باشیم.

سرمربی یووه در خصوص تشکیل ندادن گارد افتخار برای اینتر نیز گفت: 9 سال پیش یوونتوس در چنین شرایطی قهرمان شد و آنها هیچ تونلی برای ما نزدند، البته نیازی هم نبود چون قبل از این در دیدار مقابل سمپدوریا این کار انجام شده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала