Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تایید شد؛ کره شمالی در جام جهانی و ملت ها حضور نخواهد داشت

© Flickr / leef_smithاعدام چهار عضو ارکستر ملی کره شمالی
اعدام چهار عضو ارکستر ملی کره شمالی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
با تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال کره شمالی در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 حضور نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال کره شمالی روز جمعه دو هفته پیش با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که به علت ترس از ابتلا به ویروس کرونا، تیم این کشور در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا شرکت نخواهد کرد.

هر چند کنفدارسیون فوتبال آسیا  از کره شمالی خواست که در مورد این تصمیم تجدید نظر کند، اما ظاهرا حضور این تیم در ادامه مسابقات منتفی است، زیرا AFC خروج این تیم را با خبرنامه ای رسمی تایید کرده است.

با این حال نتایج 3 دیدار باقی مانده این تیم با کشورهای کره جنوبی، ترکمنستان و سریلانکا سه بر صفر به سود رقبا اعلام خواهد شد که این مسئله، خبر بدی برای تیم های سایر گروهها است که ممکن است با وجود ایستادن در رتبه دوم جدول گروه خود، از صعود به دور بعدی بازبمانند.

رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا از جون ( جواز ) به صورت متمرکز در کشورهای مختلف آغاز می شود تا تیم ها برای کسب سهمیه حضور در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 با یکدیگر به رقابت بپردازند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خبرنامه اش گفته به زودی در خصوص گروه H تصمیم گیری خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала