Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوا پس از رسیدن به رکورد مولر افسانه ای: باور نمیشود !

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Бавария" - "Ростов"
روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч Бавария - Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی ستاره ارزشمند بایرن مونیخ رسیدن به رکورد گرد مولر اسطوره فوتباب آلمان و بایرن مونیخ را اتفاقی ارزشمند در زندگی فوتبالی اش دانست.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال بایرن مونیخ قهرمان فصل جاری رقابت های بوندسلیگا در مقابل فرایبورک به تساوی دو بر دو رضایت داد.

یکی از دو گل باوارایی ها را در این مسابقه لوای لهستانی زد تا شمار گل هایش در این فصل را به عدد 40 برساند.

گل شماره 40 لواندوفسکی البته یک گل عادی نبود، زیرا او را به رکورد گرد مولر مهاجم پر نام و نشان بین دهه های 60 و 70 بعنوان بیشترین تعداد گل زده در یک فصل لیگ آلمان برابری کرد..

*لواندوفسکی پس از رسیدن به رکورد مولر با انتشار پستی در صفحه اش نوشت:

به هدفی رسیدم که تصور کردنش غیرممکن نبود. من به طرز باورنکردنی مفتخرم که برای تیمم تاریخ سازم و در خلق داستان هایی که هواداران برای فرزندانشان در آینده خواهند گفت نقش ایفا کنم . دنبال کردن و رسیدن به رکورد اسطوره هایی مثل گردمولر فقط توسط هم تیمی هایی مثل شما امکان پذیر است. من از شما و همه کارکنان در بایرن مونیخ تشکر می کنم اکنون بسیار خوشحالم و هنوز هم باورم نمی شود که چنین موفقیتی کسب شده است.کمی زمان لازم دارم تا این موضوع را خوب درک کنم. من از خودم انتظار بیشتری دارم و می خواهم از مرزهای بیشتری عبور کنم. از اینکه به من ایمان دارید سپاسگزارم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала