Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن فدای هالند

© AP Photo / Joan Monfortمسی و گریزمن
مسی و گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
بارسلونا حاضر است برای تامین مخارج جذب ستاره دورتمند در تابستان امسال، به پیشهادات خوب برای فروش ستاره فرانسوی تیمش گوش دهد.

به گزارش اسپوتنیک، وضعیت وخیم مالی بارسا با توجه به بدهی 1 میلیارد پوندی که در ماه دوم سال رسانه ای شد، باعث شده تا لاپورتا دست و بالش برای جذب ستاره و تقویت تیم در تابستان پیش رو بسته باشد.

در کنار اینکه بارسا به نظر میرسد به صورت رایگان ممفیس دپای از لیون، اریک گارسیا را از سیتی و سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی را میتواند به دست بیاورد، اما این تیم دست به روی ستاره این فصل فوتبال و نوجوانی طلایی و آینده دار گذاشته است که نگاه بسیاری از غول های فوتبال نیز به سمت او است.

ارلینگ هالند ستاره دورتمند که در محراق تیم های دیگری از جمله رئال، چلسی و سیتی نیز قرار دارد در تابستان امسال آنطور که مینو رایولا نماینده او در اوایل سال جاری با بارسلونا گفتگو کرده است با 154 میلیون پوند در دسترس است، اما بارسا بدون فروش بازیکن چطور میتواند چنین مبلغی را تهیه کند؟

طبق گزارش اسکای اسپورت در ایتالیا و دیلی میل در انگلیس بارسلونا مشتاق است در صورت دریافت پیشنهاد خوب، گریزمان را در تابستان امسال بفروشد تا از این طریق بتواند هزینه انتقال هالند به نیوکمپ را جمع آوری کند.

هالند بند آزادسازی 65 میلیون پوندی دارد که البته تابستان سال آینده فعال می شود، اما به نظر می رسد غول های اروپا منتظر این آزادسازی نباشد و در تابستان امسال برای جذب او وارد عمل شوند.

گریزمان که دو فصل پیش با پرداخت 100 میلیون پوند از اتلتیكومادرید به بارسلونا پیوست در این فصل 19 بار برای تیم خود گلزنی کرده است.

قهرمانی کوپا دل ری در ماه گذشته اولین جامی بود که او به عنوان بازیکن بارسلونا بالای سر برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала