Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوابیدن با جام و آرامش نسبی رونالدو+عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس
كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
عضو شوید
رونالدو از خوابیدن با جام عکس جالبی در قطار منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل آتالانتا به پیروزی برسد و بدین ترتیب قهرمان رقابت های جام حذفی ایتالیا شود. این اولین باری بود که کریستیانو رونالدو قهرمان این جام می شد و بدین ترتیب یک جام ویژه برای او به حساب می آید چرا که برای اولین بار در کارنامه او ثبت شده است.

کریستیانو رونالدو پس از پایان بازی و جشن قهرمانی و در قطار تیم یوونتوس برای بازگشت به تورین، تصویری جالب در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. رونالدو در این تصویر جام را در آغوش گرفته است و به نظر می رسد که خوابیده است و یا دارد به خواب می رود.

در واقع رونالدو به نوعی برای نشان دادن خوشحالی از کسب این جام، آن را در آغوش گرفته و در قطار با آن به خواب رفته است! رونالدو با انتشار این عکس در اینستاگرام، در توضیحات نوشته است که "بهترین کپشن برنده می‌شود" به این معنا فالوور های او بهترین کپشن و توضیحات را درباره این عکس رونالدو در بخش نظرات نوشته و کامنت کنند. رونالدو همچنین از ایموجی پرچم ایتالیا و اسپانیا در توضیحات این عکس استفاده کرده است و هشتگ "شب همگی بخیر" را گذاشته است.

رونالدو بدین ترتیب تصویری جالب را از خودش منتشر کرده است که نشان از شوق او از فتح این جام دارد. گفتنی است که او در این مدت تحت فشار انتقادات زیادی بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала