Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موراتا جدیدترین گزینه بارسا برای خط حمله

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
عضو شوید
مهاجم پیشین رئال، اتلتیکو و فعلی یوونتوس یک بار دیگر مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از موندو دیپورتیوو، آلوارو موراتا که در تابستان 2019 در لیست خرید مدیران بارسلونا بود، می تواند در تابستان پیش رو نیز گزینه تقویت خط حمله آبی اناری ها باشد.

او در این فصل به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به تیم سابقش یوونتوس منتقل شد و احتمال دارد اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد آلوارو فصل آینده هم در یوونتوس بازی کند، زیرا هم خود این بازیکن و هم باشگاه ایتالیایی خواهان ادامه همکاری هستند.

اما بحث اصلی اینجاست که یوونتوس چه از نظر اقتصادی و چه از نظر ورزشی در شرایط خوبی نیست. آن ها هم اکنون در رده پنجم سری آ هستند و صعود شان به لیگ قهرمانان اروپا فصل بعدی قطعی نیست.

از طرف دیگر یوونتوس هم در این شرایط بد اقتصادی برای ادامه حضور موراتا در این فصل 10 میلیون یورو باید به اتلتیکو مادرید پرداخت کردند و در صورت ماندن او برای فصل دیگر باید 10 میلیون یورو دیگر هم به روخی بلانکوس بپردازند. در صورت تمایل به خرید هم بانوی پیر باید مبلغ 35 میلیون یورو برای موراتا هزینه کند.

موندو با این اوصاف میگوید، با توجه به شرایط ارلینگ هالند و منصرف شدن بارسلونا از خرید او، موراتا می تواند گزینه مقرون به صرفه ای برای بارسلونا باشد.

این در حالیست که مدیر برنامه های او با رامون پلانس و متئو آلمانی رابطه بسیار خوبی دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала