Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شب جذاب لالیگا؛ رونالدو برای رئال بازی میکند+عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
عضو شوید
شنبه شب پیش رو با برگزاری مسابقات هیجان انگیزی سرنوشت قهرمان فصل جاری لالیگا مشخص خواهد شد.

 

به گزارش اسپوتنیک، هفته 38 و پایانی رقابت های لالیگا، شنبه شب برگزار خواهد شد که طی آن در دو دیدار فوق العاده جذاب و سرنوشت ساز تکلیف تیم قهرمان مسابقات مشخص خواهد شد.

در ابتدا باید گفت که تمام بازی ها به صورت همزمان از ساعت 20:30 به وقت کابل برگزار خواهد شد و فوکس برای قهرمانی سر دو بازی تیم های مادریدی است.

با شکست تلخ بارسا برابر سلتا و البته پیروزی دو تیم مادریدی، مسی و یارانش عملا از کورس قهرمانی لالیگا کنار رفتند و حالا شانس برای قهرمانی این فصل تنها بین دو تیم اتلتیکومادرید و رئال مادرید است که به صورت شگفت انگیز برای قهرمانی رقابت میکنند.

اتلتیکومادرید که تنها دو بازی با رئال اختلاف امتیاز دارد و حتی در صورت تساوی و آنطرف برد تیم زیدان، قهرمانی را از دست میدهد، در زمین رئال وایادولید به میدان میرود که در قعر جدول است و برای ماندن در لالیگا تمام تلاشش را برای توقف صدرنشین لالیگا خواهد کرد.

اما نکته قابل توجه جالب این مسابقه این است که رونالدو نازاریو برزیلی، بازیکن سابق رئال مادرید که مالک باشگاه وایادولید است از انگیزه بسیار زیادی برای توقف اتلتیکو برخوردار است تا در صورت پیروزی رئال برابر ویارئال، هدیه بزرگی برای قهرمانی تیمش در این فصل جذاب لالیگا داده بود.

البته رئال هم مثل اتلتیکو بازی آسانی ندارد، زیرا ویارئال برای صعود به رقابت های لیگ اروپا میجنگد و به برد در این مسابقه نیاز مبرم دارد.

جلد مارکا در شماره امروز با انتشار عکس پرز، زیدان و رونالدو با تیتر: رونالدو برای رئال بازی میکند، به بازی های حساس شنبه شب اشاره کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала