Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل غیبت مسی در فهرست بارسا مشخص شد

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
لیونل مسی در فهرست بارسا در مقابل ایبار قرار نگرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، فصل برای لیونل مسی تمام شد. در حقیقت لئو که آقای گلی لالیگا را با ثبت 30 گل قطعی کرده، از نظر تیمی فصل خوبی نداشت و فقط کوپا دل ری را کسب کرد و عملکرد ناامیدکننده تیمش در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا باعث شد تا فصل چندان خوبی را نداشته باشد.

مسی در تمرین صبح روز جمعه با اجازه باشگاه بارسلونا حضور پیدا نکرد و بدین ترتیب تعطیلاتش از حالا آغاز شده است. او به زودی جلسه ای با لاپورتا در مورد تمدید قراردادش خواهد داشت هر چند که به خاطر بحران مالی تیم کاتالان مجبور است که دستمزدش را کاهش بدهد.

​به جز مسی، پدری که با اجازه کومان از دوشنبه به تعطیلات رفته و کلمنت لنگله که در بازی اخیر اخراج شد هم در تمرین امروز حضور نداشتند و به تعطیلات رفتند. دی یونگ که در بازی قبلی به علت محرومیت حضور نداشت و مینگزا که در بازی تیم بارسلونای بی و مورسیا حضور پیدا کرده بود، به تمرین بارسلونا برگشته اند و می توانند شنبه شب مقابل ایبار بازی کنند. 

کومان شاید جمعه آخرین جلسه تمرینی خود را در بارسلونا پشت سر گذاشته باشد. او یک سال دیگر قرارداد دارد اما لاپورتا به دنبال جانشین برای اوست که با گزینه هایی نظیر ژاوی هرناندز و هانسی فلیک نیز صحبت هایی داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала