Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیراهن ویژه بارسا برای چمپیونس لیگ+عکس

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
از پیراهن ویژه باشگاه بارسلونا برای لیگ قهرمانان فصل آینده رونمایی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، موندودپورتیوو از طرح پیراهن جالب و متفاوتی رونمایی کرده است که پیراهن اصلی بارسا در بازیهای لیگ قهرمانان اروپا در فصل 22-2021 خواهد بود.

بارسلونا قرار است که یک پیراهن ویژه را برای فصل آینده مخصوص بازیهای لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. البته این اولین باری نیست که چنین اتفاقی در بارسا رخ می دهد. در دورانی که کاپا اسپانسر پیراهن بارسلونا بود و یوهان کرویف هدایت  این تیم را به عهده داشت، آنها پیراهن هایی ویژه را برای مسابقات جام باشگاه های اروپا به تن می کردند.

حالا اولین تصاویر از طرح اولیه پیراهن ویژه بارسا برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده منتشر شده است. البته بارسا همچنان در کنار رئال مادرید و یوونتوس خطر حذف از لیگ قهرمانان اروپا را به خاطر کناره گیری نکردن از پروژه سوپرلیگ حس می کند و حضورشان در این تورنمنت در فصل آینده قطعی نیست.

​بارسلونا برای پیراهن ویژه لیگ قهرمانان اروپا از رنگ های قرمز روشن و آبی به صورت راه راه استفاده کرده اما طرح ها و المان های مربوط به کاتالونیا نیز در این پیراهن به چشم می خورند. نایکی برای طراحی این پیراهن از نقشه برخی محله های شهر بارسلونا استفاده کرده است، محله های سنتی و قدیمی نظیر لس کورتس، سن آنتونی، ال راوال، پوبله سک، گراسیا و ... که نایکی از آنها الهام گرفته است.

بارسا سالها بود که از نایکی می خواست که در طراحی هایش اشاره هایی هم به شهر بارسلونا داشته باشد و به نظر می رسد که در پیراهن ویژه فصل آینده هم این اتفاق رخ خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала