Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا زمان رفتنش به سری آ را اعلام کرد

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس صحبت های جالبی را در خصوص لیگ ایتالیا و اسطوره فوتبال این کشور به زبان آورده است.

به گزارش اسپوتنیک، پپ که یک بار دیگر با سیتی قهرمان لیگ برتر در صحبت های جالی گفت: "وقتی 72 ساله می شوم برای مربیگری به ایتالیا می آیم و از روبرتو باجو نیز می خواهم که دستیار من باشد."

سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه ای با Il Corriere dello Sport درباره حضورش در برشا و بازی در کنار اسطوره ایتالیایی روبرتو باجو نیز صحبت کرد.

وی گفت: در آن زما یوهان کرویف همیشه از باجیو صحبت می کرد. او می خواست او را در یک لیگ فنی مانند لالیگا ببیند. او فکر می کرد آیا او با فوتبال اسپانیا سازگار می شود یا خیر. "

پپ در خصو روبرتو ادامه داد: باجو می توانست در همه جا بازی کند، اما در آن سالها متقاعد کردن وی برای ترک سری آ غیرممکن بود. بهترین بازیکنان در ایتالیا بودند و همه دوست داشتند در آنجا بازی کنند.

البته در آن زمان من می خواستم در خارج از اسپانیا بازی کنم و وقتی روسای برشیا به ملاقات من در بارسلونا آمدند، طولی نکشید که قبول کردم تا به لیگ ایتالیا بی آیم.

"باجو فوتبالیست بسیار خوبی بود و با همه به یک شیوه رفتار می کرد و همه او را دوست داشتند.

پپ در پایان گفت: "وقتی 72 ساله می شوم، برای مربیگری به ایتالیا می آیم و از او می خواهم که دستیار من شود. سعی می کنم او را به دنیای فوتبال برگردانم. اما شما نمی توانید باجو را قانع کنید، چون او خودش تصمیم می گیرد. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала