Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد برای کین بهتر است

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
عضو شوید
با اعلام جدایی هری کین از تاتنهام پس از چند سال حضور در این تیم، رقابت برای جذب به اوج حساسیت رسیده است.

 

به گزارش اسپوتنیک، هری کین ملی پوش 27 ساله انگلیس و ستاره اصلی تاتنهام که در چهار دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته و یک بار هم در سال 2019 به فینال رقابت ها رسیده، در پایان این فصل پس از سال ها حضور در تیم لندنی از جمع سپرز جدا خواهد شد.

بدون شک کین که شم گلزنی بالایی دارد مشتریان زیادی خواهد داشت و به نظر میرسد رقابت جذابی میان دو تیم شهر منچستر برای خرید کاپیتان تیم ملی انگلیسی ایجاد شده است.

البته او هنوز سه فصل دیگر با تاتنهام قرارداد دارد و به نظر میرسد تیم لندنی به سادگی و با هر قیمتی او نمیفروشد.

با این حال در حالی که تمام توجه به ارلینگ هالند و کلیان امباپه است، اما کین نیز میتواند فضای رسانه ای خودش را داشته باشد.

کین ممکن است ارزان تر از امباپه و هالند باشد، اما بدون شک ارزش های خاص خودش را دارد و هر تیمی دوست دارد چنین مهاجمی داشته باشد.

طبق گزارش رسانه های انگلیس، به نظر می رسد منچستر یونایتد از بین باشگاه های انگلیسی که توانایی خرید وی را دارند، شرایط بهتری نسبت به سایر تیم ها دارد.

اما چرا؟

از نظر تاکتیکی، کین در سیستم یونایتد میتواند به بهترین شکل جای بگیرد و به راحتی جای ادینسون کاوانی را پر خواهد کرد، کارشناسان میگویند کین در سیستم تاکتیکی یونایتد نسبت به لیورپول و سیتی بهتر جای خواهد گرفت و از هر لحاظ یونایتد گزینه بهتری برای کین است.

البته کاوانی قراردادش را یک فصل دیگر با یونایتد تمدید کرده و کین اگر در تابستان به یونایتد بی آید، با او زوج خواهد شد.

البته پیوستن کین به یونایتد میتواند به تقویت خمله این تیم کمک کند و این تیم را پس از سال 2013 به قهرمانی لیگ برتر برساند.

یونایتدی که در این فصل پس از مدت ها به مقام نائب قهرمانی رسید.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала