Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در یکی از بهترین سال‌ها قهرمان لالیگا شدیم؛ نمی‌دانم چرا اما می‌خندم

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیگو سمیئونه Spain Soccer Champions League Atletico
دیگو سمیئونه  Spain Soccer Champions League Atletico - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید
دیگو سیمئونه پس از قهرمانی در رقابت‌های لالیگا در نشست خبری هفته‌ی پایانی لالیگا حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از مارکا، سیمئونه پس پیروزی اتلتیکو در وایادولید و قهرمانی لیگ در خوزه زوریا در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

من برای بسیاری از مردم خوشحالم، احساساتی که به من دست می‌دهد متفاوت است چرا که در چنین سال پیچیده‌ای، با وجود تعداد زیادی از مردم که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا ما را ترک کردند، اتلتیکو به عنوان قهرمان ظاهر شد. این یک سال سخت در تاریخ ما بود. اما همچنین یکی از بهترین سال‌ها برای قهرمانی اتلتیکومادرید به نظر می‌رسید.

ال‌چولو درباره تفاوت لالیگای ۲۰۲۰/۲۱ با لالیگای ۲۰۱۴ که با قهرمانی اتلتی همراه بود، اظهار داشت:

آنها متفاوت هستند، اکنون احساسات دیگری وجود دارد، جهان وضعیت بسیار ناراحت کننده‌ای را تجربه می‌کند و امیدوارم که بتوانیم به بسیاری از مردم شادی بدهیم. ۳۲ روز در صدر جدول بودن بسیار زیاد است. سپاسگزارم از همه به ویژه از کسانی که کمتر بازی کردند، چرا که ما یک هدف تیمی را ادامه دهیم و ما همیشه این بودیم.

کوره‌آ و سوارز امروز گل‌های تیم شما را به ثمر رساندند:

من مدتهاست در مورد آنخل می‌گویم که او باید گل بزند، ما بعضی اوقات او را آموزش می‌دهیم و البته او یک گل عالی به ثمر رساند. این باعث خوشحالی من است که او به تیم ملی دعوت می‌شود، آنخل روز به روز رشد می‌کند و به او می‌گویم باید فروتن باشی و از خودت هم مراقبت کنی. سوارز، من این را دو روز پیش گفتم که او گل‌های حساس را به ثمر می‌رساند. شاید من خوش شانس باشم، اما این سوارز است، نام خانوادگی او خودش گویای همه چیز است.

صحبت‌های پایانی؟

فقط خندیدن و حس شادی به ذهنم خطور می‌کند، طبیعی است که شروع به خندیدن می‌کنم، نمی‌دانم چرا اما می‌خندم، این شادی است که از درون من نشات می‌گیرد. امروز قبل از بازی، همه لحظات را مرور می‌کردم که ما ویسنته کالدرون را ترک کردیم و به این فکر کردیم که آیا موفقیت را ادامه خواهیم داد یا خیر. من گفتم که می‌خواهم بمانم زیرا فکر می‌کردم این باشگاه آینده‌ای دارد و من اشتباه نکردم. این باشگاه به رشد خود ادامه می‌دهد، باشگاه ما کار بسیار بزرگی انجام داده است. دست در دست هم با میگل، انریکه (سرزو) و همه افرادی که دیده نمی‌شوند، همه به باشگاه ثبات فراتر از نتایج را داده‌اند، آنها همیشه به دنبال این بودند که این اتفاق بیفتد. آنها اینجا نیستند اما قهرمانی را مانند ما جشن می‌گیرند. در زمانی دیگر ما یکدیگر را در آغوش خواهیم گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала