Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گلر میلان وارد لیست خرید بارسا شد

© REUTERS / Alberto LingriaВратарь ФК "Милан" Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК "Ювентус"
Вратарь ФК Милан Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید
طبق گزارش ها بارسلونا قصد دارد جانلوئیجی دوناروما دروازه بان آث میلان را جذب کند.

 

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا قصد دارد تیمی منسجم و مدعی را در فصل بعد بسازد و برای تقویت خط دروازه اش نیز به دنبال جانلیوجی دوناروما گلر نام آشنای آث میلان است.

این در حالی است که مارک آندره تر اشتگن آلمانی در 5 فصل گذشته دروازه بان شماره یک باشگاه کاتالان در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان بوده است.

طبق گزارش دیلی میل انگلیس به نقل از آ اس، بارسلونا در حال بررسی انتقال دوناروما به نیوکمپ است که در تابستان پیش رو قراردادش با میلان تمام میشود و تا کنون صحبتی در خصوص تمدید و ماندن او در این تیم نیست.

در ایتالیا اعتقاد بر این است که  این گلر 22 ساله ایتالیایی در صورتی که میلان جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا فصل بعدی را کسب نکند، این تیم را به صورت قطعی ترک خواهد کرد.

البته تکلیف میلا در هفته پایانی سری آ در دیدار حساس امشب برابر آتالانتا مشخص خواهد شد.

بارسا در حالی به گلر میلان علاقه مند شده که یوونتوس نیز به دنبال جذب او است و در صورتی که یووه سهمیه لیگ قهرمانان نگیرد، بعید است که دوناروما بازی در این تیم را بپذیرد.

یکی از دلایلی که بارسا و لاپورتا دست به روی دوناروما گذاشته اند، جذب رایگان این بازیکن است که با توجه به وضعیت بد اقتصادی در این تیم، ایده کاملا اقتصادیبه نظر میرسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала