Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید دوباره پپ از مسی: ذهنیت او فوق العاده است

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر مسی و گواردیولا
مسی و گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا مربی منچسترسیتی در یک گفتگوی مجازی با ستاره های سابق فوتبال ایتالیا ضمن تمجید بی سابقه از مسی و بازیکنانی که با آنان کار کرده، اعلام کرد برای او هدایت بهترین بارسای تاریخ قابل افتخار است.

گواردیولا در گفتگو با Bobo TV که همزمان کریستین ویری، آنتونیو کاسانو، دانیله آدانی و نیکولا ونتولا نیز حضور داشتند، صحبت های جالبی در خصوص کار با لیونل مسی و دوران مربیگری اش در بارسا زده است.

گواردیولا که بین سالهای 2001 تا 2003 در سری آ و در تیم های برشیا و رم بازی کرده است در این خصوص گفت:

"وقتی وارد برشیا شدم در هتلی شنیع اقامت می کردم، در آن زمان احساس می کردم مثل یک ستاره هستم. من مازون را ملاقات کردم و او به من گفت: ‘نگاه کن پپ، من تو را اینجا نمی خواستم، چون ما فدریکو جیونتی را خریداری کردیم و باید تصمیم بگیریم که چگونه می توانیم به تو بازی بدهیم. '

بهترین بارسای تاریخ با مربیگری او

در آن تیم ژاوی و اینیستا باورنکردنی بودند. آنها دقیقاً می دانستند که چه کاری باید انجام دهند. به همین دلیل بارسلونا بسیاری از جام ها را در آن سالها به دست آورد، بارسلونای من مانند ساکی میلان خاص بودند و من افتخار میکنم که یکی از بهترین تیم های تاریخ بارسا را هدایت کرده ام.

مسی

او در خصوص مسی هم گفت: "او بهترین است، ذهنیت او باورنکردنی است. او هرگز حتی یک تمرین را هم از دست نداده است و اگر در تمرین شکست میخورد، جلسه را ترک می کرد. فقط چهار یا پنج بازیکن در تاریخ مانند او وجود دارد. او می تواند همه جا بازی کند و ذهنیت او باورنکردنی است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала