Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد عجیب باشگاه پرتگالی به بوفون: پولی نداریم بدهیم اما...

© Photo / GB / GBGianluigi Buffon
Gianluigi Buffon - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید
یک باشگاه پرتگالی پیشنهاد یک چالش بسیار متفاوتو جالب را به دروازه‌بان 43 ساله یوونتوس داده است.

به گزارش اسپوتنیک، بوفون در آخرین گفت و گوی خود اعلام کرده بود ممکن است در صورت داشتن انگیزه و دریافت یک پیشنهاد خوب به فوتبال  ادامه می دهد.

 حالا هم باشگاه بلنسس پرتگال در یک توییت اعلام کرده: "سلام بوفون. ما یک پیشنهاد ردنشدنی برای تو داریم. چطور است که به لیسبون بیایی و در تیمی که ۴ بار قهرمان شده و برای بازگشت به جایگاهش تلاش می‌کند بازی کنی؟"

این توییت به یک نامه در وب سایت باشگاه ارجاع داده شده. در این نامه نوشته شده: "جیجی عزیز. شنیده‌ایم که به دنبال یک چالش جدید هستی و به پیشنهادهای دیوانه‌وار و تحریک کننده گوش می‌کنی. بنابراین تصمیم گرفتیم تو ر با یک پیشنهاد که نمی‌توانی مقابل آن مقاومت کنی مواجه کنیم. چطور است که به لیسبون بیایی و به ما کمک کنی تا به جایگاه‌مان در لیگ پرتگال برگردیم؟ مطمئن هستیم که فراموش نکرده‌ای. مثل منظره دیدنی مجموعه ورزشی‌مان در اطراف تاگوس ریور. چون تو مربی ورزشی هستی از پیش ما را می‌شناسی."

بلنسسی‌ها خودشان را پارمای پرتغال می‌دادند. آن‌ها سال 2018 ورشکست شده اند و دوباره از دسته هفتم کار خود را آغاز کرده‌اند. حالا آن‌ها در لیگ دسته پنجم حضور دارند.

در ادامه نامه نوشته: "پولی نیست که به تو پیشنهاد دهیم اما امکان مواجه شدن تو با چالش می تواند یک فرصت مناسب باشد. تو همین حالا در تاریخ فوتبال جا گرفتی اما اینجا می‌توانی به المپوس (جایگاه خدایان یونان) صعود کنی. در بهترین منظره شهر لیسبون کار خواهی کرد و در بهترین ورزشگاه دنیا حضور خواهی داشت. در این زمینه با ما هم‌نظر خواهی شد. ما برای بازیکنان خانه داریم اما انقد همه فروتن هستند که می‌توانند تخت خواب‌شان را به تو بدهند. مطمئنا تو می‌توانی یک خانه با منظره تاگوس ریور داشته باشی."

گفتنی است از دیگر ویژگی‌های پیشنهاد به بوفون می‌توان به ویزای سالیانه خانوادگی با امکان مشاهده موزیم‌ها و آثار هنری در شهر و بسته ۶‌تایی Pastel de Nata که نوعی تارت است در هر هفته اشاره کرد!

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала