Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالک روسی ریکارد جدید جهانی کشیدن هلیکوپتر را ثبت کرد+فوتو

© Photo / Pixabayسرگئی آگاژانیان قهرمان روسیه و جهان در قدرت افراطی
سرگئی آگاژانیان قهرمان روسیه و جهان در قدرت افراطی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
عضو شوید
واسیلی گریشچنکو ، سرمربی تیم ملی روسیه ، به اسپوتنیک گفت ، سرگئی آگاژانیان قهرمان روسیه و جهان در قدرت افراطی ، ملقب به هالک روسی، رکورد جهانی با کشیدن هلیکوپتر می-26 با ووزن 40 تن را ثبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی این موفقیت را در چندین بخش: "یدک کشیدن سنگین ترین هلی کوپتر" ، "یدک کشیدن سنگین ترین وزن" ، "یدک کشیدن سنگین ترین وسیله نقلیه ثبت کرده است."
این ورزشکار سنگین ترین هلیکوپتر Mi-26 جهان را بدون تجهیزات ویژه در جریان 17 ثانیه 17 متر حرکت داده و یدک می کشد. همزمان ، هالک روسی یک بالشتک حرارتی طبی را آنقدر پف کرد که بلاخره پاره کرده است.
سرگی آگاجانیان افزود: "با سوابق خودم ، من می خواهم جوانان روسی را تشویق كنم كه ریشه های خود را مطالعه كنند. نه نشستن با وسیله ای در دست ، اما ورزش كردن ، داشتن سبك زندگی سالم ، مثال زدن برای دیگران ، یك مدافع واقعی میهن ،" .

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Сергей Агаджанян (@sergeyagadzhanyan)

به گفته این ورزشکار خصوصی ریکارد قدرت فوق العاده با Mi-26 این است که "هلی کوپتر" بدون کمک دستگاه های خاص کش شده است. وی خاطرنشان کرد ، دیگران برای کشیدن وسایل نقلیه با این وزن از وسایل استفاده می کنند. هالک روسی فقط از طناب استفاده کرده است.
آگاجانیان توضیح داد: " از نظر بی نظیر بودن و غیرممکن بودن آن این است که همزمان با یدک کشی هلیکوپتر، یک دوشک حرارتی طبی سه لیتری را باد کردم تا زمانی که ترکید."
وی همچنین افزود که قبلاً نیز شهکاری های را نمایش داده است، که به ریکارد جهانی تبدیل شده بود، کسی تاکنون مشابه این کار را انجام نداده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала