Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی دوناروما از میلان تایید شد؛ گلر روسونری بارسایی میشود؟

© REUTERS / Alberto LingriaВратарь ФК "Милан" Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК "Ювентус"
Вратарь ФК Милан Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
عضو شوید
پائولو مالدینی مدیر ورزشی باشگاه میلان جدایی دوناروما از این تیم را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می رسد که انتقال جیانلوئیجی دوناروما دروازه بان 22 ساله ایتالیایی به بارسلونا رنگ جدیت به خود می گیرد. در حقیقت با وجود آن که میلان سهمیه چمپیونزلیگ در فصل آینده را کسب کرده است و در ابتدا به نظر می رسید که این مسئله به تمدید قرارداد دوناروما کمک می کند اما اختلافات مالدینی مدیر ورزشی روسونری ها با مینو رایولا ایجنت این دروازه بان باعث شده است تا جدایی دوناروما از سن سیرو قطعی به نظر برسد.

مالدینی با نظر سایر مدیران باشگاه میلان درخواست های دوناروما برای تمدید و کمیسیون درخواستی وکیلش را نپذیرفت و تصمیم گرفت مایک مینیان دروازه بان فرانسوی لیل را به خدمت بگیرد.

حالا دوناروما به دنبال مشتری برای خود می گردد. رایولا وکیل این بازیکن تا کنون با تیم هایی نظیر یوونتوس، پی اس جی و بارسلونا تماس گرفته است. بارسا به علت مشکلات مالی شاید مجبور به فروش ترشتگن شود و بدین ترتیب می توانند دوناروما را به عنوان جایگزین وی به خدمت بگیرند.

از طرفی دیگر رایولا رابطه بسیار خوبی با خوان لاپورتا مدیر بارسلونا دارد. اگر بارسا در این تابستان به این نتیجه برسد که از فروش ترشتگن برای درآمدزایی استفاده کند، دوناروما جانشینی منطقی برای او خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала