Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مطابق انتظار؛ بهترین بازیکن فینال چمپیونس لیگ، کانته‌ی بی‌نظیر+عکس

© AP Photo / Kirsty WigglesworthTottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019
Tottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
عضو شوید
هافبک فرانسوی و فوق‌العاده باشگاه چلسی باری دیگر جایزه بهترین بازیکن میدان را این بار در فینال لسیگ قهرمانان اروپا از آن خود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، انگولو کانته، هافبک فرانسوی چلسی، در فینال لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار درخشانی داشت و بدین ترتیب جایزه بهترین بازیکن زمین را هم از آن خود کرد.

او در خط هافبک چلسی در این بازی بسیار موثر بود و در مهار هافبک های منچسترسیتی ایده آل عمل کرد به طوری که منچسترسیتی در خلق موقعیت عاجز شده بود و هنگامی که به گل نیاز داشت نتوانست کار خاصی را از پیش ببرد.

​تیم های پپ گواردیولا همواره به هافبک های توانمند خود مشهور هستند و اکنون هم منچسترسیتی با تکیه بر توانایی هافبک هایش به دنبال پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا بود اما در نهایت مقابل چلسی شکست خورد چرا که در خط هافبک چلسی بازیکنی به نام انگولو کانته وجود داشت که به خوبی توانسته بود هافبک های منچسترسیتی را مهار کند و بدین ترتیب مانع از خلق موقعیت آن ها و بازی روان این تیم شود. انگولو کانته در پایان فینال چمپیونزلیگ جایزه بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد و بدین ترتیب توانایی های بالای خود را در این بازی نشان داد.

گفتنی است که کانته در بازی رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید هم بهترین بازیکن میدان شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала