Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند - امباپه؛ دو ستاره ای که در باشگاه های خود به دام افتاده اند

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
عضو شوید
دو باشگاه فرانسوی و آلمانی با وجود داشتن مشتریان زیاد بخاطر دو ستاره شان، تمایلی به فروش آنان ندارند.

به گزارش اسپوتنیک ارلینگ هالاند و کیلیان امباپه دو ستاره بی چون و چرای فوتبال اروپا هستند که در حال حاضر مشتریان زیادی دارند، اما نه بورسیا دورتموند و نه پاری سن ژرمن حاضر به فروش این دو بازیکن خوب تیم شان هستند.

با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات تابستانی دو ستاره تیم های دورتمند و پی اس جی سر خط رسانه ها و صفحات اجنتماعی شده اند.

امباپه هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است

در حالی که مذاکرات از ماه ها قبل برای ماندن امباپه در پی اس جی ادامه داشته و دارد، در صورت عدم توافق زودهنگام باشگاه  فرانسوی ممکن است ستاره اش را در فصل بعد به صورت رایگان از دست دهد.

قرارداد این ملی پوش فرانسوی با پی اس جی تا سال 2022 اعتبار دارد، اما دو طرف هنوز در مورد تمدید احتمالی به توافق نرسیده اند.

با این حال رئال مادرید به شدت علاقه مند است وی را در تابستان امسال بدست آورد، زیرا فلورنتینو پرز پس از پایان فصلی بی جام برای تیمش، به دنبال تقویت کهکشانی ها در فصل بعی است.

اخیر کریم بنزما در مصاحبه اش با MARC ، مهارت و شخصیت هم تیمی خود در فرانسه را ستود و تأکید کرد که رئال مادرید از این بازیکن خوب استقبال خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe)

قیمت بالا برای فروش هالند

چلسی، منچسترسیتی، منچستر یونایتد، بارسلونا و رئال مادرید تیم هایی هستند که شانس جذب ستاره نروژی را دارند و با توجه به قدرت مالی که در اختیار دارند، یک گام از سایر تیم ها پیش تر اند، اما آنطور که پیداست، تیم آلمانی به آسانی اجازه رفتن او را نمیدهد.

به تازگی آ اس در اسپانیا گفته، دورتموند برای فروش این بازیکن 200 میلیون یورو میخواهد.

قیمتی که بدون شک با توجه به شرایط کنونی تیم ها، خیلی سخت است.

این در حالی است که مینو رایولا نماینده هالند در ماه آپریل در مصاحبه با SPORT1  تأیید کرد که باشگاه آلمانی تمایل زیادی برای فروش هالند ندارد، اما احتمال جدایی اش را هم رد نکرد.

به این ترتیب شاید این دو ستاره دوست داشته باشند در فصل بعد در تیم دیگری بازی کنند، اما به دلیل تعهدی که باشگاه دارند، مجبوراند تا پایان قراردادشان صبر کنند و یا هم به دل به احتمالات ببندند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала