Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اگر دمبله ناز کند؛ بارسا هم او را می‌فروشد

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
طبق گزارش‌‌ها، لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در صورت ادامه تعلل دمبله در تمدید قرارداد وی را به فروش خواهد رساند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از اسپورت، بارسلونا دیگر منتظر عثمان دمبله نخواهد ماند. مدیریت ورزشی بارسلونا مدت ها است که در تلاش است مذاکرات را برای تمدید قرارداد عثمان دمبله آغاز کند ، اما ستاره فرانسوی برای تمدید عجله ای ندارد.

بارسلونا نمایندگان دمبله را مجبور کرده اند که در هفته آتی جلسه ای درباره او داشته باشند. بارسلونا پیشنهاد تمدید سه ساله را خواهد داشت و انتظار پاسخ سریع دارد. بارسلونا نمی خواهد بدون اطمینان وارد هفته های آخر بازار شود و هیچ پولی پس انداز نکرده باشد.

لاپورتا از تحسین کنندگان بزرگ دمبله است و او را بازیکن متفاوتی می داند. البته که دمبله با توجه به سن و کیفیت قیمت خوبی در بازار نقل و انتقالات خواهد داشت. لاپورتا او را قطعه ای مهم از پروژه نوسازی بارسلونا می داند.

​بارسلونا می خواست از اوایل این ماه میلادی مذاکرات جدی را آغاز کند ، اما بازیکن و محیط او تمایلی به مذاکرات جدی نشان ندادند. سرانجام بارسلونا اولتیماتوم نهایی را به اطرافیان دمبله صادر کرده است.

بارسلونا نمی خواهد فصل آینده دمبله را به صورت رایگان از دست بدهد با علم به اینکه ستاره فرانسوی مشتریان زیادی در لیگ برتر انگلیس دارد. بارسلونا اعتقاد دارد که اولویت بازیکن تمدید است ، اما با توجه به شرایط اقتصادی فعلی بارسلونا نمی تواند افزایش حقوق را به دمبله پیشنهاد دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала