Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش چلسی برای آبی‌پوش کردن هالند و اشرف حکیمی

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
باشگاه چلسی قصد به خدمت گیری ارلینگ هالند ستاره دورتموند و اشرف حکیمی مدافع اینتر را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، فصل گذشته چلسی به همراه توماس توخل موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی شد. حالا آن‌ها می‌خواهند برای فصل آینده ارلینگ هالند و اشرف حکیمی را به خدمت بگیرند. هر معامله‌ای برای هالند رکورد نقل و انتقالات تاریخ چلسی و شاید لیگ برتر انگلیس را بشکند.

علاوه بر آن سران چلسی باید مبلغ قابل توجهی را به مینو رایولا مدیر برنامه‌های هالند پرداخت کنند. البته چلسی می‌تواند تا سال 2022 صبر کند و آن وقت با مبلغ نزدیک به 70 میلیون پوند به خدمت بگیرد. 

اشرف حکیمی فصل بسیار خوبی را با اینتر سپری کرد و یکی از ارکان اصلی ترکیب نراتزوری و قهرمانی این تیم در سری آ بود. با این حال اینتر به دلیل پاندمی ویروس کرونا ضررهای مالی بسیاری را متحمل شده و نیاز به فروش چند بازیکن دارد.

​حکیمی از سوی پاری سن ژرمن و چلسی مورد توجه قرار گرفته و اینتر اعلام کرده فقط به پیشنهادات بالای 80 میلیون یورو گوش می‌دهد. ایجنت حکیمی تمامی اخبار مربوط به پیوستن موکلش به پاری سن ژرمن را رد کرده، اما اعلام کرد که آینده حکیمی در سن سیرو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала