Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاریس بهترین جا برای من؟: نمی‌دانم

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن اذعان کرد که نمی‌داند آیا می‌تواند در این باشگاه به فوتبال خود ادامه دهد یا نه.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه در سن بیست و دو سالگی، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان نام برده می‌شود. قرارداد او با پاری سن ژرمن در تابستان سال 2022 به پایان می‌رسد و هنوز مشخص نیست که قرارداد او تمدید خواهد شد.

 ناصر الخلیفی مالک این باشگاه در مصاحبه‌های اخیر خود تائید کرد که علی‌رغم علاقه شدید رئال مادرید، امباپه به هیچ عنوان فروشی نیست.

به نقل از مارکا، امباپه درباره آینده‌اش در پاری سن ژرمن به فرانس فوتبال گفت:

"باید تصمیم درست را بگیرم و این کار مشکلی است. باید به خودم فرصت بدهم تا تصمیم خوبی بگیرم. از جایی که در آن هستم، خوشحالم و احساس خوبی دارم، اما آیا پاری سن ژرمن بهترین باشگاه برای من است؟ هنوز ایده‌ای در این باره ندارم. پاری سن ژرمن درخواست‌های مرا درک می‌کند، زیرا می‌دانند که من علاقه‌ای به عجولانه فکر کردن ندارم. بازیکنان بزرگ کارهای خود را خیلی شفاف در خارج زمین انجام می‌دهند."

امباپه در فصل گذشته با پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه به مقام نایب قهرمانی رسید و در لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر منچسترسیتی حذف شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала