Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای قهرمانی راه زیادی داریم

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مانچینی
مانچینی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
عضو شوید
روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در نشست خبری بعد از بازی مقابل ترکیه در افتتاحیه یورو 2020 حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از برد شاگردانش مقابل ترکیه از آن‌ها تمجید کرد اما گفت تا فینال راه زیادی مانده است.

شب گذشته مسابقات یورو با برگزاری دیدار ایتالیا و ترکیه آغاز شد. در اولین بازی جام ایتالیایی‌ها توانستند با ۳ گل حریف خود را در ورزشگاه المپیکو شکست دهند. مانچینی از برد خوشحال است اما می‌گوید راه زیادی تا رسیدن به قهرمانی مانده است.

مانچینی پس از برد شاگردانش به رای اسپورت گفته: "نمایش بسیار خوبی داشتیم. نتوانستیم در نیمه اول گل به ثمر برسانیم. آسان نبود. اولین بازی جام بود و ترکیه هم تیم بسیار خوبی نشان داد. در چنین بازی‌هایی شما به همه چیز نیاز دارید. از جمعیت کمک گرفتیم. خوشحالیم و فکر می‌کنم تیم‌مان هم به خوبی بازی کرد."

مانچینی در ادامه افزود: "چرخش سریع توپ برای ما بسیار تاثیرگذار و مهم بود. مدیریت می‌کردیم تا یک نفر خالی شود تا به او پاس بدهیم. مهم بود که جام را خوب شروع کنیم و این نتیجه برای ما رضایت بخش است.  برای هواداران و برای تمام ایتالیایی‌ها هم همین‌طور. عصر فوق‌العاده‌ای بود و امیدوارم بازی‌های این چنینی بیشتری در پیش باشد. رسیدن به فینال در ویمبلی؟ راه زیادی مانده. هنوز ۶ بازی تا فینال باقی مانده است."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала