Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد جدید بارسا به دیپای

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دیپای مهاجم هالندی لیون
ممفیس دیپای مهاجم هالندی لیون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
عضو شوید
بارسلونا پس از ناکامی در جذب واینالدوم نمی خواهد یک شکست دیگر را تجربه کند و به همین خاطر پیشنهاد خود برای خرید ممفیس دیپای را تغییر داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، رادیو کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا پیشنهاد اولیه خود را تغییر داده و مدت قرارداد را از سه به چهار سال رسانده است و دستمزد پیشنهادی برای این مهاجم هلندی نیز افزایش پیدا کرده است.

بارسلونا به جذب ارلینگ هالند در فصل آینده خوشبین است. هدف ماتئو آلمانی و رامون پلانس این بود که خرید مهاجم اسبق منچستریونایتد و لیون در همین هفته اعلام شود اما این اتفاق امکان پذیر نیست چرا که دیپای باید روی بازی هلند و اوکراین در شروع یورو امیدوار باشد. حالا هدف بارسا این است که قبل از اجلاس قانونگذاران در روز 30 جوزا، این انتقال رسما اعلام شود.

​کومان یک سال پیش از مدیران بارسا خواست تا دیپای را بخرند. مربی هلندی مطمئن است که هموطنش می تواند سطح خط حمله تیمش را بالاتر ببرد و اوضاع را بهتر کند.

کومان به طور مداوم با بازیکن سابقش در تیم ملی هلند در تماس است تا انتقال نهایی شود. کومان که این روزها به پرتغال رفته تا در مراسم ازدواج پسرش شرکت کند و منتظر شنیدن خبر خوشی از سوی مدیران بارسا است تا جذب دیپای نهایی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала