Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصاحبه مفصل هازارد؛ جانشین رونالدو نیستم

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
عضو شوید
ادن هازارد ستاره رئال مادرید می گوید که خنده هایش بعد از باخت رئال به چلسی، به این تیم ضربه زده است.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید به بهانه شروع یورو در مصاحبه با سایت “هت نیوزبالد” در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

شرایطش پیش از شروع یورو:” نمی خواهم فقط برای این شروع کنم که شروعی داشته باشم. حس خوب در پاهایم برگشته اند و تزریق هایی که در هر دو پایم داشته، جواب داده است اما برای اولین بازی صد در صد آماده نیستم. انتظار ندارم که بتوانم مقابل روسیه تفاوت ایجاد کنم. وقتی یک، دو یا سه بازی متوالی داشته باشم، بهتر می شوم. بعد از آن با توپ حس بهتری پیدا می کنم و ریتم بازی را پیدا می کنم اما نمی خواهم فشار بیاورم. اگر نیاز باشد تا صبورتر باشم، مشکلی نیست. خوشبختانه من تنها بازیکن تیم ملی بلژیک نیستم که می تواند یک بازی را تعیین کند. ”

رقابت در تیم ملی بلژیک:” رنکینگ مشخص است، نه؟ دی بروینه در زمینه پاس بهترین است. در زمینه ضربات آخر هیچ کسی بهتر از لوکاکو نیست. کورتوا با دستانش بهترین است. هر کسی تخصص خودش را دارد و این باعث قدرتمند است. من کجا هستم؟ ترکیبی از همه آنها هستم. در همه چیز خوب هستم اما در هیچ چیزی بهترین نیستم. ترکیب خوبی هستم (می خندد).”

​آیا در رئال گاهی برای بازی کردن به بدنت فشار می آوردی؟” با وجود همه مصدومیت ها بله، یک بار به خودم فشار آوردم. دو بازی انجام داده بودم و بعد از آن دوباره در تمرین احساس درد داشتم. با خودم گفتم این امکان پذیر نیست چرا که اگر بگویم درد دارم باید دو هفته دیگر غایب باشم. به همین خاطر سکوت اختیار کردم و ادامه دادم (مقابل گلادباخ بازی کرد). در چلسی اغلب در مشکلات بازی می کردم و گاهی هم تکل می زدند. در هفت سال حضور در انگلیس هرگز مصدومیت شدیدی نداشتم.متاسفانه در رئال شرایط متفاوت بود. بازی کردم و روز بعدش… بوم! درد بیشتری داشتم.

مصدومیت با لگد مونیر در بازی پی اس جی و رئال:” حقیقتا درکش مشکل است. همه تلاشم را کردم تا مصدوم نشوم. در سالن بدنسازی تمرین کردم و حقیقتا کارهای طاقت فرسایی داشتم و بعد از آن دوباره دچار مصدومیتی جدیدی می شدم. این بدشانسی بود. امیدوارم این دوران تمام شده باشد.”

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала