Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عذر خواهی BBC بخاطر پخش زنده حادثه تلخ اریکسن

© AFP 2023 / Carl CourtA BBC logo is pictured on a television screen inside the BBC's New Broadcasting House office in central London, on November 12, 2012.
A BBC logo is pictured on a television screen inside the BBC's New Broadcasting House office in central London, on November 12, 2012. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
عضو شوید
بی بی سی پس از موجی از انتقادات از مردم عذر خواهی کرد.

 

به گزارش اسپوتنیک، رسانه بی بی سی شب گذشته پس از این که به شدت مورد انتقاد مردم بخاطر قطع نکردن تصاویر از جریان بی هوش شدن اریسکن بازیکن دنمارک قرار گرفت.

در جریان دقایق پایانی نیمه نخست بازی دیشب در یورو 2020 بود که کریستین اریکسن بازیکن سرشناس تیم فوتبال دنمارک ناگهانی از حال رفت و به روی زمین افتاد.

پس از این اتفاق تمام اهل فوتبال در سراسر دنیا به شوک رفتند و منتظر خبر سلامتی او شدند.

با این حال BBC که این بازی را به صورت زنده در انگلیس پخش میکرد، تصاویر جریان از حال رفتگی و مداوا به روی او را قطع نکرد و تمام و کمال نشان داد.

مردم نیز پس از این کار بی بی سی به شدت به این کار آن تاختند و آن را مورد انتقاد قرار دادند.

البته بیشتر انتقاد مردم از پخش نشان دادن تصاویر زنده از اجرای CPR روی کریستین اریکسن و همچنین دلجویی بازیکنان دانمارک از همسر گریان اریکسن بود.

با این حال بی بی سی در بیاینه ای رسمی از مردمی که با دیدن تصاویر دیشب ناراحت شده اند، معذرت خواهی کرد.

سخنگوی BBC در بیانیه ای گفت: "ما از هر کسی که از دیدن تصاویر پخش شده ناراحت شده است، عذرخواهی می کنیم. پوشش درون استادیومی توسط یوفا به عنوان پخش کننده میزبان کنترل می شود و به محض اینکه مسابقه متوقف شد، ما در اسرع وقت پوشش خود را از روی آنتن برداشتیم.

بدیهی است که این تصاویر از سوی پخش کننده میزبان بوده و از کنترل ما خارج بود. آنها باید در آن لحظات به پخش تصاویری از دورنمای ورزشگاه می پرداختند. عذر می خواهیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала