Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی و پلان ویژه برای وینیسیوس و هازارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
عضو شوید
سرمربی جدید ایتالیایی رئال مادرید قرار است تا استفاده بهینه از دو ستاره خود در خط حمله بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی دوباره سرمربی رئال شده است. او این روزها در حالی که به تعطیلات رفته با دقت در حال بررسی نکات مربوط به تیمش است.

یکی از چالش ها برای وی می تواند این باشد که از وینیسیوس و هازارد بهترین بازی را بگیرد، دو بازیکنی که زیدان آن طور که باید و شاید نتوانست از آنها بهره ببرد.

آنچلوتی کاملا مطمئن است که وینیسیوس بازیکن  توانمندی است که می تواند از او بهره ببرد. در حقیقت کارلتو در گفتگوهایی که با پرز و خوزه آنخل سانچز داشته به آنها گفته که روی وینی حساب می کند و اگر بازیکن برزیلی بهترین عملکردش را داشته باشد، می تواند بازیکن مهمی در ترکیب باشد.

کارلو اعتقاد دارد که اگر به وینیسیوس آرامش و اعتماد بدهد، این بازیک می تواند بهترین نمایش خود را داشته باشد.  بزرگترین مشکل وینیسیوس مربوط به ضربات آخر است که آنچلوتی می خواهد روی این مسئله با او کار کند.

وینیسیوس در فصل گذشته بازیکنی  با بیشترین تعداد بازی بعد از کورتوا بود اما در بسیاری از بازیها نقش کمرنگی داشت. در حقیقت این بازیکن هر چند که رابطه خوبی با زیدان داشت اما اعتماد کامل مربی فرانسوی را حس نمی کرد.

 حالا به گفته مارکا، نقش آنچلوتی می تواند خیلی مهم باشد و مربی ایتالیایی می خواهد از تجربه خود برای این که بهترین بازی را از وینیسیوس بیرون بکشد، استفاده کند.

اما وینی تنها دغدغه آنچلوتی نیست بلکه او باید بهترین بازی را از هازارد بیرون بکشد. این بازیین دو سال پیش به عنوان یک ستاره از چلسی به رئال آمد اما دو سال ناامیدکننده را داشته است و اخباری که در مورد اضافه وزن یا مصدومیت هایش بوده خیلی بیشتر از اخبار تعداد بازیهایش بوده است.

 آنچلوتی انتظار دارد که ادن با بدنسازی ویژه پینتوس بتواند به خودش بیاید و به همان بازیکنی تبدیل شود که همه انظتارش را دارند. اگر هازارد در یورو بدرخشد اعتماد به نفسش هم برای فصل بعد بیشتر می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала