Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای اریکسن گریه کردیم

© REUTERS / POOLSan Siro, Milan, Italy - February 27, 2020 Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez
San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
عضو شوید
روبرتو مارتینز سرمربی و روملو لوکاکو مهاجم تیم ملی بلجیم بعد از بازی مقابل روسیه برای هم‌تیمی بیگ روم اشک ریختند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در چارچوب مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا، بلجیم با سه گل روسیه را شکست داد. ادن هازارد، کاپیتان بلجیم پس از این دیدار به اتفاقات بازی دانمارک و فنلاند و مصدومیت عجیب اریکسن واکنش نشان داد.

هازارد در این بازی به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت، بعد از بازی گفت: وقتی خبر آسیب دیدگی اریکسن را شنیدیم از نظر روحی به هم ریختیم. خوشبختانه وقتی با اتوبوس به سمت ورزشگاه حرکت کردیم باخبر شدیم که اریکسن بهوش آمده است و این ما را بسیار خوشحال کرد. این پیروزی را به او هدیه می کنیم.

روملو لوکاکو، مهاجم تیم ملی فوتبال بلجیم نیز باوجود خوشحالی از پیروزی برابر روسیه تاکید کرد که آسیب دیدگی اریکسن کام او را خیلی تلخ کرد. 

ستاره تیم ملی فوتبال بلجیم در دیدار برابر روسیه به نقل از بی بی سی گفت: از بازی لذت بردم و خوشبختانه گلزنی هم کردم اما فکر اریکسن همواره با من بود. امیدوارم که هر چه سریعتر بهبود پیدا کند. این گل ها را به او هدیه می کنم. وقتی صحنه های آسیب دیدگی اریکسن را دیدم بسیار گریه کردم. من واقعا ترسیدم. ما لحظات بسیار خوبی در کنار هم داشتیم. من با اریکسن بیشتر از خانواده ام بودم و بسیار برایش ناراحت هستم.

در این بازی که بلجیم با ۳ گل به پیروزی رسید لوکاکو توانست دبل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала