Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ یوفا به انتقادها در مورد برگزاری ادامه بازی دنمارک – فنلند

© REUTERS / Alkis KonstantinidisNewly elected UEFA President Aleksander Ceferin of Slovenia delivers a speech during the Extraordinary Congress in Athens, Greece September 14, 2016
Newly elected UEFA President Aleksander Ceferin of Slovenia delivers a speech during the Extraordinary Congress in Athens, Greece September 14, 2016 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
یوفا از تصمیم خودش برای آغاز مجدد بازی دنمارک – فنلند، پس از ایست قبلی کریستین اریکسن، دفاع کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شنبه شب، دیدار دو تیم دنمارک و فنلند در گروه B رقابت‌های یورو 2020 به دلیل ایست قلبی کریستین اریکسن در دقیقه 43 تعلیق شد، و پس از به هوش آمدن این بازیکن در شفاخانه، ادامه این دیدار برگزار و با باخت 0-1 یاران اریکسن به پایان رسید.

تصمیم یوفا مبنی بر ادامه بازی مورد انتقاد قرار شدید گرفت و منتقدان این تصمیم را بسیار سختگیرانه و بی‌احترامی به بازیکنان دنمارک عنوان کردند.

یوفا اما می‌گوید که این تصمیم در کمال احترام گرفته شد و به ادامه بازی پس از رأی زنی با دو تیم اتخاذ شد.

در بیانیه این باشگاه آمده است:" یوفا مطمئن است که با حداکثر احترام به شرایط حساس و بازیکنان با این موضوع برخورد کرده است. ما پس از درخواست دو تیم این بازی ادامه پیدا کرد. ما به بازیکنان این امکان را دادیم تا انتخاب کنند که این دیدار همان شب برگزار شود یا فردا."

یوفا در حالی این بیانیه را منتشر کرده است که کاسپر اشمایکل دروازه‌بان تیم ملی دنمارک مدعی‌است که آن‌ها در شرایطی قرار گرفتند که مجبور به انتخاب ادامه بازی دو ساعت پس از ایست قبلی اریکسن شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала