Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش جالب رونالدو به تبدیل شدن به بهترین گلزن یورو+عکس

© REUTERS / NOVAK DJUROVICکریستیانو رونالدو مهاجم پرتگال Portugal's Cristiano Ronaldo in action with Serbia's Marko Dmitrovic
کریستیانو رونالدو مهاجم پرتگال Portugal's Cristiano Ronaldo in action with Serbia's Marko Dmitrovic  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
تیم ملی پرتغال در اولین بازی خود در رقابت های یورو 2020 موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم ملی مجارستان را شکست دهد که کریستیانو رونالدو در این بازی خوش درخشید و توانست دو گل به ثمر برساند.

به گزارش اسپوتنیک، اما کریستیانو رونالدو با دو گلی که مقابل مجارستان به ثمر رساند و دبل کرد، به تعداد 11 گل در رقابت های یورو رسید و بدین ترتیب آقای گل تاریخ این رقابت ها شد.

رونالدو تاکنون در 5 یورو به میدان رفته است و در مجموع این پنج تا با انجام 22 بازی 11 گل به ثمر رسانده است و تعداد بازی هایش همچنان اضافه خواهد شد و باید دید که تعداد گل هایش تا چه تعداد بالا خواهد رفت.

اما رونالدو پس از گلزنی مقابل مجارستان و عبور از رکورد میشل پلاتینی و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ رقابت های یورو، یک خوشحالی ویژه از خود نشان داد و آن هم این بود که چهره خود را به شکل جالبی درآورد و بدین ترتیب با بالا آوردن لب ها و دهان خود خوشحالی خود را بروز داد.

 در واقع به نظر می رسد که رونالدو پاسخ منتقدان و همچنین هو شدن ها و توهین هایی که درون ورزشگاه شنیده بود را با این حرکت خود داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала