Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مادر کریستیانو: پسرم سه سال دیگر در یووه می‌ماند

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
آینده کریستیانو رونالدو هنوز مشخص نشده است. این بازیکن پیش از بازی مقابل مجارستان چیزی را مشخص نکرد و با قطعیت نگفت که در یوونتوس می ماند.

به گزارش اسپوتنیک، پی اس جی و منچستریونایتد می توانند مقاصد این بازیکن 36 ساله باشند و حالا از انگلیس خبر می رسد که باشگاه انگلیسی پیشنهاد دستمزد سالانه 20 میلیون یورو را به وی داده است اما رسانه های ایتالیا از تمایل او به پی اس جی خبر می دهند.

البته پیش از بازی دولورس آویرو مادر رونالدو گفته بود:" کریستیانو روی فرم است و سه سال دیگر بازی می کند. با او صحبت کردم، برایم پیام فرستاد و تشکر کرد و گفت :"ممنون مامان." از او در مورد مجارستان پرسیدم و گفت:" 2-1 می بریم. یک گل خودم می زنم و دیگری... برایم مهم نیست. فرقی ندارد که اگر گل به خودی باشد."

مادر رونالدو در ادامه گفت :" یک شمع کوچک در کلیسای فونچال برای کل تیم پرتغال روشن کردم. آیا به استادیوم می روم؟ فقط در صورتی که به فینال برسیم."

آینده رونالدو به نظر می رسد که به آینده امباپه هم وابسته باشد. در حقیقت اگر امباپه راهی رئال مادرید شود، پی اس جی برای جانشینی وی به سراغ  رونالدو خواهد رفت و ستاره پرتغالی را برای حضور در خط حمله کنار نیمار به خدمت می گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала